Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) και το μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης (SEM) είναι δύο από τις πιο δημοφιλείς λέξεις-κλειδιά διαφήμισης στον κόσμο.
Όταν πρόκειται για SEO εναντίον SEM, μπορεί να είναι εύκολο να συγχέουμε τα δύο και τι ακριβώς τα διαφοροποιεί μεταξύ τους.
Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) επικεντρώνεται στη βελτιστοποίηση ενός ιστότοπου προκειμένου να λαμβάνει επισκεψιμότητα από οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης.
Ο στόχος του μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης (SEM) είναι να εξασφαλίσει επισκεψιμότητα και προβολή τόσο από οργανική όσο και από πληρωμένη αναζήτηση.
Τα αποτελέσματα αναζήτησης Google χωρίζονται σε δύο κύριες κατηγορίες: τα αποτελέσματα αναζήτησης επί πληρωμή και τα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης…
Διαβάστε περισσότερα ΕΔΩ