SEO VS SEM: Ποια είναι η διαφορά και γιατί πρέπει να σας ενδιαφέρει;

SEM

Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) και το μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης (SEM) είναι δύο από τις πιο δημοφιλείς λέξεις-κλειδιά διαφήμισης στον κόσμο.

Όταν πρόκειται για SEO εναντίον SEM, μπορεί να είναι εύκολο να συγχέουμε τα δύο και τι ακριβώς τα διαφοροποιεί μεταξύ τους.


Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) επικεντρώνεται στη βελτιστοποίηση ενός ιστότοπου προκειμένου να λαμβάνει επισκεψιμότητα από οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης.

SEM

Ο στόχος του μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης (SEM) είναι να εξασφαλίσει επισκεψιμότητα και προβολή τόσο από οργανική όσο και από πληρωμένη αναζήτηση.

Τα αποτελέσματα αναζήτησης Google χωρίζονται σε δύο κύριες κατηγορίες: τα αποτελέσματα αναζήτησης επί πληρωμή και τα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης…

Διαβάστε περισσότερα ΕΔΩ