Το έλλειμμα εμπιστοσύνης στο Διαδίκτυο: 5 τάσεις – συστάσεις προς τις επιχειρήσεις

Το έλλειμμα εμπιστοσύνης στο Διαδίκτυο internet
- Διαφήμιση -

Το έλλειμμα εμπιστοσύνης στο Διαδίκτυο: 5 τάσεις – συστάσεις προς τις επιχειρήσεις

Ολοένα και πιο επιφυλακτικοί είναι πλέον οι χρήστες του Διαδικτύου όσον αφορά το περιεχόμενο. Η εμπιστοσύνη κλονίζεται και η αλλαγή με το που βλέπουμε πια τα πράγματα μάς επηρεάζει και ως καταναλωτές, επαναπροσδιορίζοντας τον τρόπο αλληλεπίδρασης με τις επιχειρήσεις που θέλουν την προσοχή μας.

- Διαφήμιση -

Εντυπωσιακό είναι το γεγονός πως πάνω από τους μισούς ανθρώπους αμφισβητούν -περισσότερο από ποτέ- το διαδικτυακό περιεχόμενο, ενώ 62% δηλώνει ότι η εμπιστοσύνη είναι ένας σημαντικός παράγοντας στη διαδικασία επιλογής ενός brand.

Η ανταπόκριση των ανθρώπων στις ραγδαίες τεχνολογικές εξελίξεις είναι ανάμεικτη. Δεδομένης της αυξημένης χρήσης της τεχνητής νοημοσύνης και της παραγωγικής τεχνητής νοημοσύνης, οι πρόσφατες καινοτομίες επηρεάζουν αναπόφευκτα τις ψηφιακές εμπειρίες όλων, όπως αποτυπώνει η σχετική μελέτη Accenture Life Trends.

Τι πιστεύουν τελικά οι άνθρωποι – καταναλωτές; πώς προσπαθούν να εξισορροπήσουν ψηφιακή και πραγματική ζωή, και ποιος ο ρόλος τελικά της τεχνολογίας στην ζωή τους; Η σχέση μεταξύ ανθρώπων και τεχνολογίας γίνεται πιο περίπλοκη, παραμένει όμως χρήσιμη. Δε θα πρέπει όμως να υποβιβάζουμε τη σημασία της εμπιστοσύνης και…

Διαβάστε περισσότερα ΕΔΩ

Ακολουθήστε το serrespost.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα του Ν. Σερρών και όχι μόνο.

- Διαφήμιση -

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.