Μύκονος: Οι τρελές τιμές στα top 10 μαγαζιά – Ξαπλώστρες από €700 και τραπέζια των €20.000!

114
- Διαφήμιση -

Μύκονος: Οι τρελές τιμές στα top 10 μαγαζιά – Ξαπλώστρες από €700 και τραπέζια των €20.000!

Η αλήθεια είναι ότι το Νησί των Ανέμων είναι ένα από τα πιο ακριβά για διακοπές νησιά της Ελλάδας, αλλά στην περίπτωση που θέλει κάποιος να επισκεφθεί τα πιο διάσημα beach bars και clubs του, τότε… το έργο γίνεται πανάκριβο

- Διαφήμιση -

Επειδή πρόκειται για τη Μύκονο, δεν θα μπορούσε να υπάρχει καλύτερη εφαρμογή της παροιμίας που μιλάει για τα μεταξωτά που θέλουν και επιδέξιους…

Υπό τον φόβο όμως να θεωρηθεί αυτό το απαύγασμα λαϊκής σοφίας ως tres banal και να παρεξηγηθούμε από την «ελίτ» που κατακλύζει το Νησί των Ανέμων, ας χρησιμοποιήσουμε μια πιο απλή, αλλά εξίσου ωμή στην ουσία της φράση: η Μύκονος δεν είναι για όλους! Και σίγουρα δεν είναι για όσους δεν έχουν μια μικρή περιουσία να διαθέσουν εφόσον επιθυμούν να περάσουν κάποιες ημέρες διακοπών και να απολαύσουν τις βασικές υπηρεσίες, χάρες και ομορφιές που προσφέρει το νησί και δεν έχουν στο μυαλό τους να κυκλοφορούν σαν μοναχοί σε περίοδο νηστείας και κατάνυξης.

Ο τιμοκατάλογος
Στη Μύκονο δεν είναι απλώς όλα ακριβά, ούτε καν πανάκριβα. Χρόνο με τον χρόνο, και ειδικά φέτος, που αναμένεται τουριστικό τσουνάμι μετά τη διετία της πανδημίας, θα είναι περίπου απρόσιτα για έναν μέσο άνθρωπο, με μέσο εισόδημα και μέσες προσδοκίες. Τα χρήματα και οι τιμές που κυκλοφορούν παραπέμπουν σε έναν… άλλον κόσμο, βγαλμένο από τα πιο πολυτελή, σχεδόν απαγορευμένα όνειρα ενός κανονικού ανθρώπου. Με άλλα λόγια, ούτε απέξω – ή σε πιο ποιητική, φιλοσοφική εκδοχή, ισχύει μια ρήση του Κομφούκιου, αλλά παραφρασμένη ως εξής: «Πριν ξεκινήσεις το ταξίδι για τη Μύκονο σκάψε δύο τάφους, έναν για τον προϋπολογισμό σου και έναν για την ηρεμία σου όταν βλέπεις τους τιμοκαταλόγους». Ειδικά αν μιλάμε για τα πιο in στέκια του νησιού, που συμπαρασύρουν όμως σχεδόν τα πάντα.

Τιμές που ζαλίζουν: από την ενοικίαση μιας ξαπλώστρας που μπορεί να φτάσει έως και 700 ευρώ το σετ μέχρι ένα τραπέζι ποτού στα 20.000 ευρώ (μίνιμουμ κατανάλωση), τα οποία οφείλεις να προπληρώσεις με χρέωση της πιστωτικής σου κάρτας προτού καν πατήσεις το πόδι σου στο μαγαζί. Οι επιχειρηματίες θα προσπαθήσουν να βγάλουν τα σπασμένα έχοντας επενδύσει πολλά στη φετινή σεζόν. Την ίδια στιγμή ανοίγουν νέες επιχειρήσεις στον χώρο της εστίασης και διασκέδασης που ανεβάζουν επικίνδυνα τον ανταγωνισμό. Μία από αυτές είναι και το θρυλικό «Pacha» της Ιμπιζα, με σήμα κατατεθέν τα δύο θρυλικά κερασάκια, ενώ έχουν ήδη ανοίξει τα δύο «αδελφάκια» του: το εστιατόριο-κλαμπ-καμπαρέ «Lio», με τα εντυπωσιακά ανά 30 λεπτά σόου από εξωτικές λυγερόκορμες χορεύτριες, που χρεώνει το event με την Ελένη Φουρέιρα 1.000 ευρώ το κεφάλι στα πρώτα τραπέζια, και το ξενοδοχειακό συγκρότημα «Destino», με τιμές που ξεκινούν από 700 ευρώ τη βραδιά το απλό δίκλινο και 1.300 ευρώ τη «σουίτα» των 42 τ.μ. Πίσω από το project βρίσκεται το αμερικανικό επενδυτικό fund Trilantic Europe με έδρα στο Λονδίνο, που το 2017 ανέλαβε τα ηνία του ομίλου Pacha, ρίχνοντας ένα τσουβάλι λεφτά με σκοπό την εξέλιξη του brand, ανοίγοντας παραρτήματα ανά τον κόσμο και φυσικά στη Μύκονο, την οποία οι Ισπανοί αποκαλούν «Ιμπιζα της Ελλάδας».

Σημειώνεται ότι το «Pacha» έπιασε στασίδι απέναντι από το beach bar-restaurant «Alemagou», που λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο, δηλαδή με τη διεξαγωγή πάρτυ στα οποία εμφανίζονται ως καλεσμένοι αναγνωρισμένοι διεθνώς djs, και ανάμεσά τους το «The Sanctuary», το οποίο ανήκει σε επιχειρηματίες από Ιταλία και Γερμανία, γεγονός που αναμένεται να προκαλέσει συνωστισμό στην άλλοτε παραλία-ησυχαστήριο της Φτελιάς, με ό,τι αυτό συνεπάγεται.

Τα τραπέζια
Το απόγευμα της περασμένης Δευτέρας το «Pacha» στη Φτελιά άνοιξε τις πόρτες για να υποδεχθεί «φίλους και συνεργάτες» σε μια ανεπίσημη πρεμιέρα και έπειτα από πολλά εμπόδια, καθώς πέρυσι είχε δεχτεί βροχή καταγγελιών για παράνομες εργασίες. Το κλαμπ γέμισε από concierges, ταξιδιωτικούς πράκτορες και στελέχη ξενοδοχειακών επιχειρήσεων, εκείνων δηλαδή που θα μεσολαβούν για λογαριασμό πελατών που θα θέλουν να βιώσουν την εμπειρία «Pacha». Οι προσκεκλημένοι έμειναν εντυπωσιασμένοι από τη θέα και το design, θεωρούν ότι το φαγητό θέλει ακόμα δουλειά, όμως εκείνο που τους έκανε εντύπωση ήταν οι τιμές των μουσικών events που έχουν προγραμματιστεί για φέτος.

Συγκεκριμένα, για την εμφάνιση του Γερμανοβόσνιου Solomun, με κασέ 100.000 ευρώ, καθώς θεωρείται ένας από τους δημοφιλέστερους και πιο αναγνωρίσιμους djs στην Ελλάδα, τα καλύτερα τραπέζια στην πίστα του «Pacha» τιμώνται προς 20.000 ευρώ (μίνιμουμ κατανάλωση) και μπορούν να φιλοξενήσουν έως και 12 άτομα. Τα αμέσως φθηνότερα προσφέρονται αντί 15.000 ευρώ και η τελευταία κατηγορία είναι τα τραπέζια των 10.000 ευρώ. Ιδιες τιμές και στα events του Marco Carola, ενός από τους κυρίαρχους παίκτες της minimal techno, βασικού εκφραστή του περίφημου ναπολιτάνικου ήχου, που είναι εξίσου δημοφιλής στο ελληνικό κοινό. Πιο… οικονομικό είναι το πακέτο για τις εμφανίσεις του εξίσου δημοφιλούς Guy Gerber, με τα VIP τραπέζια του «Pacha» να χρεώνονται 15.000 ευρώ και τα αμέσως φθηνότερα 10.000 και 5.000 ευρώ αντίστοιχα.

Αμοιβές 200.000 ευρώ
Και μπορεί το θρυλικό «Pacha» να επιχειρεί δυνατό μπάσιμο στην αγορά της Μυκόνου, ωστόσο φέτος τις εντυπώσεις φαίνεται να κλέβει το «SantAnna» στην παραλία της Παράγκας. Στο δημιούργημα των Δημήτρη Χριστοφορίδη και Χρήστου Αθανασιάδη, που εκτείνεται σε έκταση 10.000 τ.µ. και φιλοξενεί high end organic εστιατόρια, μπαρ και lounges, πολυτελείς μπουτίκ µε exclusive brands, spa, beach cabanas αλλά και VIP… νησάκια, μαζί και τη μεγαλύτερη παραθαλάσσια πισίνα στην Ευρώπη, έχουν πέσει πολλά λεφτά -πάνω από 1 εκατ. ευρώ- για φωτισμό και ήχο. Εκεί πρόκειται να εμφανιστεί, συγκεκριμένα στις 28 Ιουλίου, ο ποπ σταρ Jason Derulo, ο οποίος, σύμφωνα με πληροφορίες, πρόκειται να λάβει αμοιβή 200.000 ευρώ. Εκείνη τη βραδιά τα καλά τραπέζια του «SantAnna» θα χρεωθούν έως και 20.000 ευρώ και οι όρθιοι θα πληρώσουν 100 ευρώ εισιτήριο εισόδου, με τους υπεύθυνους να αναμένουν 3.000 κόσμο. Ενα εύλογο ερώτημα είναι αν βγαίνουν αυτά τα νούμερα.

Δηλαδή μπορεί ένας ιδιοκτήτης beach bar στη Μύκονο να δώσει 200.000 ευρώ για να φέρει έναν καλλιτέχνη και συνάμα να προσδοκά ότι θα βρεθούν οι πελάτες που θα πληρώσουν 20.000 ευρώ το τραπέζι; Η απάντηση είναι «μάλλον ναι». Και όποιον ρωτήσεις στο νησί θα σου πει για «το παράδειγμα του “Scorpios”», που τις Κυριακές κάνει τζίρους από 400.000 έως 700.000 ευρώ. Στο «Scorpios» η τιμολογιακή πολιτική δεν έχει αλλάξει για φέτος – οι τιμές στα τραπέζια για τα πάρτυ παραμένουν τσουχτερές. Τα τρία τραπέζια δίπλα στον dj στην κόκκινη σειρά, σύμφωνα με το πλάνο, κοστίζουν 10.000 ευρώ έκαστο και προπληρώνονται με χρέωση πιστωτικής κάρτας με την επιβεβαίωση της κράτησης. Τα τραπέζια που βρίσκονται απέναντί τους, στην γκρι σειρά, τιμώνται προς 5.000 ευρώ (ελάχιστη κατανάλωση). Τα πιο φθηνά κοστίζουν 3.000 (ελάχιστη κατανάλωση) και τα VIP τραπέζια του εστιατορίου 5.000 ευρώ έκαστο.

Το «Cavo Paradiso», σκαρφαλωμένο σε έναν βράχο, χτίζει τον μύθο του για 29 σερί χρόνια ως τόπος καλοκαιρινού -χορευτικού- προσκυνήματος για τους απανταχού clubbers, φιλοξενώντας τους πιο διάσημους και ακριβοπληρωμένους djs, πάντα με την ίδια ένταση μέχρι το πρωί, όπου μπορείς να απολαύσεις την πιο μαγευτική ανατολή ηλίου. Η τιμολογιακή πολιτική του είναι αντάξια των ονομάτων που παρελαύνουν από τα decks του. Συγκεκριμένα, για το event στις 11/8 με καλεσμένους το συγκρότημα ηλεκτρονικής μουσικής Meduza, τα τραπέζια δίπλα στον dj κοστίζουν 6.000 ευρώ (μίνιμουμ κατανάλωση) και τα αμέσως απέναντι 4.000 ευρώ. Στα μαγαζιά της Χώρας οι τιμές στα VIP τραπέζια των μπαρ και κλαμπ διαφέρουν από νύχτα σε νύχτα. Οι χρεώσεις γίνονται last minute και εξαρτώνται από την παρέα και τον πελάτη το πόσο κόσμο έχει το εκάστοτε μπαρ εκείνο το βράδυ. Μπορεί τη μια μέρα να πληρώσεις 2.000 ευρώ το τραπέζι (μίνιμουμ κατανάλωση) και να πας την επομένη και να σου χρεώσουν το ίδιο τραπέζι 5.000 ευρώ επειδή θα υπάρχει μεγαλύτερη ζήτηση.

Εν κατακλείδι, φέτος στη Μύκονο προβλέπεται σκοτωμός με τη διοργάνωση πάρτυ στις παραλίες και τη Χώρα, κι αυτό επειδή υπάρχουν αρκετά προπληρωμένα events σε σχέση με πέρυσι και πρόπερσι, τα οποία λόγω της πανδημίας είχαν ακυρωθεί. Μάλιστα είναι τόσα πολλά τα πάρτυ, που δεν αποκλείεται οι μεγάλες τουλάχιστον αλυσίδες κέντρων διασκέδασης, όπως το «Pacha», να σκεφτούν να βάλουν ειδικές πτήσεις ή να πουλήσουν πακέτα (αεροπορικό – διαμονή – εισιτήριο για το event) για να γεμίσουν τα μαγαζιά τους, κάτι που γίνεται εδώ και χρόνια στα μεγαλύτερα κλαμπ στην Ιμπιζα.

- Διαφήμιση -

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.