Τι να προσέχετε στο καλαμπόκι

57
καλαμπόκι
- Διαφήμιση -

Ταιριάζει στο καλοκαίρι, μας θυμίζει τα παιδικά μας χρόνια, ενώ μπορούμε να το απολαμβάνουμε και σκέτο και μέσα σε σαλάτες ή σάλτσες. Τι πρέπει, όμως, να προσέχουμε στην επιλογή και κατανάλωσή του;

Το συμβατικό καλαμπόκι είναι ανάμεσα στις τροφές που υπάρχει πιθανότητα να είναι γενετικά τροποποιημένες και να προκαλέσουν αλλεργικές αντιδράσεις. Για να απομακρυνθείτε από αυτή την πιθανότητα, προτιμήστε το πιστοποιημένο βιολογικό καλαμπόκι και τα προϊόντα του

- Διαφήμιση -

Αν προσέχετε τη σιλουέτα σας, μην ξεχνάτε ότι στα 100 γραμμάρια καλαμποκιού, οι θερμίδες φτάνουν τις 365, οπότε προσοχή στην κατανάλωσή του για λόγους… γραμμής.

Θεωρείται μια φλεγμονώδης τροφή, αφού μπορεί να προκαλέσει φλεγμονή στον οργανισμό, λόγω της ζάχαρης που περιέχει, και της δυνατότητάς του να ανεβάσει τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα πολύ γρήγορα. Μην το καταναλώνετε, λοιπόν, απερίσκεπτα.

Οι τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε κάλιο, όπως το καλαμπόκι, μπορεί να βλάψουν κάποιους ανθρώπους, ειδικά τους μεγαλύτερους κι όσους αντιμετωπίζουν προβλήματα στα νεφρά. Αν δεν είστε σίγουροι για τις ανάγκες σας σε κάλιο, συμβουλευτείτε το γιατρό σας.

- Διαφήμιση -

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.