Άνοιγμα της αγοράς από την 1η Μαρτίου εισηγείται το Υπουργείο Ανάπτυξης

Γώγος 1η Μαρτίου
- Διαφήμιση -

Την πλήρη επαναλειτουργία του λιανικού εμπορίου και των υπηρεσιών από τη Δευτέρα 1η Μαρτίου στην Αττική και γενικά στις «κόκκινες» περιοχές εισηγείται η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων.

Η απόφαση, μάλιστα, θα ήταν δεδομένη αν δεν υπήρχε η χθεσινή έκρηξη των κρουσμάτων και των διασωληνωμένων ασθενών, γεγονός που πλέον δημιουργεί επιφυλάξεις ως προς το αν είναι εφικτό να γίνει αποδεκτή μια τέτοια κίνηση από το υπουργείο Υγείας και φυσικά από την επιστημονική επιτροπή των λοιμωξιολόγων.

- Διαφήμιση -

Σύμφωνα με στελέχη του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, «αν και τα επιδημιολογικά στοιχεία δεν λένε κάτι, καθώς ο αριθμός των νεκρών είναι μικρός και ο αριθμός των ασθενών στις ΜΕΘ είναι ελεγχόμενος για τις δυνατότητες του συστήματος υγείας, οι οριστικές αποφάσεις θα ληφθούν έως την Παρασκευή».

Κατά τα ίδια στελέχη, η εισήγηση για την επαναλειτουργία της αγοράς δεν περιλαμβάνει μεθόδους πώλησης τύπου click away ή click inside, αλλά πλήρη λειτουργία, με την τήρηση ωστόσο όλων των πρωτοκόλλων προστασίας, όπως διατήρηση των αποστάσεων, περιορισμός των πελατών με βάση το εμβαδόν του καταστήματος κ.ο.κ.

Σε ό,τι αφορά τις μετακινήσεις των καταναλωτών για τις αγορές, σημειώνουν ότι αυτές θα γίνονται με τον ίδιο τρόπο που γίνονταν κατά τις λίγες ημέρες λειτουργίας των καταστημάτων τον Ιανουάριο. Δηλαδή με την αποστολή sms με τον κωδικό 2 στο 13033.

Η επισήμανση αυτή, βέβαια, σε έναν βαθμό, έρχεται σε αντίθεση με τις χθεσινές δηλώσεις του υπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκου Πιερρακάκη, ο οποίος ανακοίνωσε ότι για μετακινήσεις και αγορές πλην των καταστημάτων τροφίμων θα υπάρξει μια νέα επιλογή με την αποστολή sms στο 13032, που θα έχει τρίωρη διάρκεια.

Υπενθυμίζουμε ότι κατά τη λειτουργία των εμπορικών καταστημάτων τον Ιανουάριο ο μέγιστος επιτρεπόμενος αριθμός καταναλωτών ήταν τέσσερα άτομα για καταστήματα έως 100 τ.μ., ενώ για τα καταστήματα άνω των 100 τ.μ. ένα άτομο για κάθε 25 τ.μ. επιπλέον.

Ο μέγιστος επιτρεπόμενος αριθμός πελατών εντός εμπορικών κέντρων (malls), εκπτωτικών χωριών και εκπτωτικών καταστημάτων (outlets) ήταν ένας πελάτης ανά 25 τ.μ. επιφάνειας κυρίως χώρου με υποχρεωτική την τήρηση απόστασης δύο μέτρων μεταξύ των πελατών κατά τον χρόνο αναμονής στα ταμεία.

- Διαφήμιση -

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.