Τρεις διατροφικές επιλογές που δεν θα μας αφήσουν να αρρωστήσουμε

διατροφή
- Διαφήμιση -

Σε μια περίοδο πανδημίας και ταυτόχρονη εποχή ιώσεων, μια σωστή διατροφή και ένα γεό ανοσοποιητικό μας είναι πιο απαραίτητα από ποτέ. Στο πλαίσιο μιας ισορροπημένης διατροφής, λοιπόν, προσθέτουμε και τις παρακάτω τροφές που βοηθούν.

Μήλα
Υπάρχει λόγος που πρωταγωνιστούν παγκοσμίως στο ρητό με τον γιατρό, αφού η κουερσετίνη που περιέχουν έχει αντιιικές και αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες. Αυτό σημαίνει ότι βοηθά τον οργανισμό και το ανοσοποιητικό μας να διατηρεί τη φυσική του ικανότητα να καταπολεμά τη γρίπη, σύμφωνα με ευρήματα μελέτης του Πανεπιστημίου της Νότιας Καρολίνας. Να σημειώσουμε ότι κουερσετίνη συναντάμε και στα μπρόκολα, τα κόκκινα κρεμμύδια και τα μούρα, μεταξύ άλλων.

- Διαφήμιση -

Κεφίρ
Το κεφίρ είναι πλούσιο σε προβιοτικά, δηλαδή ζωντανά βακτήρια που χρειάζεται το έντερό μας για να διατηρεί την ισορροπία του. Κι ως γνωστόν, το υγιές έντερο σημαίνει και δυνατό ανοσοποιητικό, γι’ αυτό το κεφίρ, αλλά και το γιαούρτι, το τουρσί, το ξινολάχανο, το kimchi, η kombucha που είναι πλούσια σε προβιοτικά, μπορούν να μας κρατήσουν δυνατούς απέναντι σε λοιμώξεις.

Σούπα λαχανικών
Μια ζεστή σούπα λαχανικών ανακουφίζει τα συμπτώματα του κρυολογήματος, αν έχουμε ήδη κρυολογήσει, αλλά βοηθά και στην πρόληψή του. Τα περισσότερα λαχανικά είναι πλούσια σε βιταμίνη C και βιταμίνη Α που υποστηρίζουν το ανοσοποιητικό μας, ενώ οι φυτικές τους ίνες ενισχύουν την ισορροπία στη χλωρίδα του εντέρου μας, που όπως είπαμε είναι σημαντική για τη συνολική μας υγεία. Επιλέξτε καρότα, γλυκοπατάτες, σπανάκι, μπρόκολο, κολοκύθα για τις σούπες σας.

- Διαφήμιση -

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.