Έρευνα Hotels.com: πώς θα είναι το ταξίδι το 2021;

94
ταξίδι
- Διαφήμιση -

Κάποιοι ανυπομονούν να ταξιδέψουν ξανά με ασφάλεια περισσότερο από άλλους και όλα δείχνουν πως το ταξίδι θα είναι λίγο διαφορετικό φέτος. Τι θα ισχύσει λοιπόν; Η έρευνα του Hotels.com μας διαφωτίζει.

Ο αυθορμητισμός στο ταξίδι φαίνεται πως θα είναι η νέα τάση για το 2021 όπως αποκαλύπτει η έρευνα του Hotels.com, The 2021 Upgrade, που πραγματοποιήθηκε τον Δεκέμβριο του 2020 σε 1000 αμερικανούς πολίτες, έπειτα από μια χρονιά γεμάτη ακυρώσεις και αδράνεια. Τουλάχιστον αυτό φαίνεται από το 89% των αμερικανών ταξιδιωτών, οι οποίο εμφανίζονται πιο αυθόρμητοι από ποτέ.

- Διαφήμιση -

Στο πλαίσιο της έρευνας φάνηκε ότι το 32% των συμμετεχόντων αναφέρεται στο 2020 ως «η χαμένη χρονιά» και το 35% αναφέρει ότι θα παρατήσει τα πάντα για να κάνει διακοπές αν έχει τη δυνατότητα μέσα στο 2021. Το 28% λέει «ναι» στα ταξίδια τελευταίας στιγμής, φανερώνοντας τον αυθορμητισμό που επιβάλει η εποχή και το 26% δηλώνει ότι θα έκανε ένα μακρινό ταξίδι για μερικές ημέρες ή ένα ταξίδι χωρίς καθόλου σχεδιασμό. Ακόμη, ένα 17% εμφανίζεται έτοιμο να ζήσει στην πολυτέλεια, κλείνοντας 5στερα ξενοδοχεία για τις αποδράσεις του 2021.

Σύμφωνα με τους ειδικούς, η στροφή προς την πολυτέλεια και την ανάγκη να «κακομάθουμε» τον εαυτό μας λίγο περισσότερο θα είναι πιο έντονη φέτος, με το 26% να αναφέρει ότι θα έκλεινε καλύτερο δωμάτιο και το 24% να λέει «ναι» σε αναβάθμιση δωματίου αν του προσφερθεί κατά την κράτηση. Όλα δείχνουν, λοιπόν, ότι οι ταξιδιώτες είναι έτοιμοι να «αδράξουν τη μέρα» όπως αναφέρει και ο Josh Belkin, αντιπρόεδρος του παγκόσμιου brand Hotels.com. Ο ίδιος αναφέρει ότι το καλοκαίρι που πέρασε, όταν χαλάρωσαν τα μέτρα, περισσότερες από τις μισές κρατήσεις έγιναν 3 ή λιγότερες ημέρες από το ταξίδι, σε αντίθεση με το 40% που ίσχυε για το 2019. Αυτό φανερώνει ότι οι περισσότεροι είναι έτοιμοι να ασπαστούν τον αυθορμητισμό, προκειμένου να ταξιδέψουν.

Όσον αφορά τα ξενοδοχεία, το ¼ των ερωτηθέντων αναφέρει ότι αυτό που του λείπει περισσότερο είναι να μπορεί να μείνει σε ένα καλό ξενοδοχείο, αναζητώντας ηρεμία (30%), μπουφέ πρωινού (23%), εστιατόρια και μπαρ του ξενοδοχείου (29%), δωμάτια με θέα (26%), room service (18%), spa (17%) και φυσικά το άνετο κρεβάτι του ξενοδοχείου (18%).

Από την έρευνα προκύπτει επίσης ότι περίπου 1 στους 5 είναι διατεθειμένος να κάνει μια αυθόρμητη κράτηση σε ένα πολυτελές ξενοδοχείο για το Σαββατοκύριακο (24%) ή να εκμεταλλευτεί μια προσφορά σε κάποιο τοπικό ξενοδοχείο μεσοβδόμαδα (23%).

Το 32% των ταξιδιωτών θέλει να είναι χαλαρό, παίρνοντας αυθόρμητες αποφάσεις χωρίς σχεδιασμό και λέγοντας «ναι» σε νέες εμπειρίες (24%).

Η έρευνα αποκάλυψε επίσης τι είναι διατεθειμένοι να κάνουν οι ταξιδιώτες, προκειμένου να πάνε διακοπές, με το 29% να λέει ότι θα καθαρίζει μόνο του το σπίτι, το 24% θα κόψει τα γλυκά, το 23% δεν θα βγαίνει, το 17% θα μειώσει τις κοινωνικές εφαρμογές ή ακόμη και το σεξ (16%) για ένα μήνα.
Να σημειώσουμε ότι το 29% δήλωσε έτοιμο να τα παρατήσει όλα και να φύγει διακοπές την ίδια μέρα, αν υπήρχε η δυνατότητα.

Όπως φαίνεται, τα ταξίδια έχουν γίνει λείψει σε πολλούς εκεί έξω, που αναμένουν υπομονετικά τη νέα αρχή, όταν η πανδημία τεθεί υπό έλεγχο.

- Διαφήμιση -

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.