Κ. Καραμανλής στα Παραπολιτικά: «Σε υποδομές και μεταφορές, η προσπάθεια κορυφώνεται»

Αποκατάσταση Δημοκρατίας Καραμανλής Συμβούλιο των Υπουργών Μεταφορών Υποδομών Καραμανλής λεωφορεία
- Διαφήμιση -

Το 2020 ήταν για όλους μας μία πολύ δύσκολη χρονιά, κλείνει όμως με την ελπίδα που φέρνει το εμβόλιο. Κι έτσι με το νέο έτος η Ελλάδα μπορεί να επιστρέψει σταδιακά σε μία κανονικότητα και στο δρόμο της ανάπτυξης. Με αυτόν τον στόχο, και στις υποδομές και στις μεταφορές, η προσπάθεια κορυφώνεται το 2021.

Στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, μέσα σε 17 μήνες έχουν γίνει όσα δεν έγιναν τα προηγούμενα χρόνια. Προχωράμε με διαφάνεια και τη μεγαλύτερη δυνατή ταχύτητα, μεταρρυθμίσεις που δεν έχουν ξαναγίνει. Ξέρουμε καλά, όμως, ότι αυτά δεν είναι αρκετά για τους πολίτες. Γι’ αυτό με το νέο έτος συνεχίζουμε αποφασιστικά.

- Διαφήμιση -

·       Ολοκληρώνεται άμεσα ο διαγωνισμός για την προμήθεια 300 σύγχρονων λεωφορείων με leasing, που είναι ήδη στη φάση της αξιολόγησης.

·       Ολοκληρώνονται, επίσης, οι συνολικά 609 προσλήψεις σε ΟΣΥ και ΣΤΑΣΥ.

·       Στη Θεσσαλονίκη, ο στόχος είναι να ξεπεράσουμε τα 550 λεωφορεία μέχρι τέλος Ιανουαρίου.

·       Και βέβαια, οι αστικές συγκοινωνίες μας θα περάσουν στην επόμενη ημέρα, με το μεγάλο διαγωνισμό για την προμήθεια 1.300 σύγχρονων λεωφορείων.

Ταυτόχρονα, με τις δυνατότητες που μας δίνει το Ταμείο Ανάκαμψης, επενδύουμε στους τομείς όπου η Ελλάδα διαθέτει συγκριτικό πλεονέκτημα: logistics, συνδυασμένες μεταφορές και έργα υποδομών.

Τα έργα που σχεδιάζουμε, θέτουν τις βάσεις για ένα νέο αναπτυξιακό μοντέλο στη χώρα μας, δημιουργούν θέσεις εργασίας, «επιστρέφουν» στην οικονομία δύο ευρώ για κάθε ευρώ που επενδύουμε, ενώ ταυτόχρονα βελτιώνουν και την καθημερινότητα του πολίτη και λύνουν χρόνια προβλήματα.

Μέσα στο 2021, ξεκινούν μεγάλα έργα, που βρήκαμε τελματωμένα και τα ξεμπλοκάραμε. Το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα ίσως είναι η γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας, για την οποία θα ξεκινήσουν οι πρόδρομες εργασίες. Αλλά και έργα όπως το μετρό Θεσσαλονίκης, το Πάτρα-Πύργος και ο Ε-65 αφήνουν πίσω τους τα προβλήματα του παρελθόντος.

Με την ίδια ταχύτητα προχωράμε και νέα εμβληματικά έργα, όπως το flyover στη Θεσσαλονίκη, η επέκταση της γραμμής 2 του Μετρό προς τη Δυτική Αττική, αλλά και το πρόγραμμα παρεμβάσεων οδικής ασφάλειας σε 7.000 επικίνδυνα σημεία του οδικού δικτύου όλης της χώρας. Σχεδιάσαμε και βάζουμε σε τροχιά υλοποίησης ένα πλάνο έργων πάνω από 13 δισ., ώστε το 2021 η Ελλάδα να μπει δυνατά στο δρόμο της ανάπτυξης.

- Διαφήμιση -

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.