Η εκστρατεία “CUTE” συμπυκνώνει την αλλαγή στις παραγωγικές μεθόδους και στα ποιοτικά χαρακτηριστικά των ευρωπαϊκών φρούτων και λαχανικών

191
CuTE-Cultivating the Taste of Europe
- Διαφήμιση -

Η εκστρατεία “CUTE” συμπυκνώνει την αλλαγή στις παραγωγικές μεθόδους και στα ποιοτικά χαρακτηριστικά των ευρωπαϊκών φρούτων και λαχανικών

  • Κατά τη διάρκεια των δύο τελευταίων ετών η καμπάνια έχει εμφανιστεί σε 669 άρθρα με αντίκτυπο σε 220 εκατομμύρια καταναλωτές
  • Αυτή η φιλόδοξη πρωτοβουλία έχει υποστηρίξει σημαντικές δράσεις όπως εργαστήρια ενημέρωσης, κινητά εκπαιδευτικά θερμοκήπια και ψηφιακές καμπάνιες.
  • Το έργο «CuTE: Cultivating the Taste of Europe» είναι η πρώτη πανευρωπαϊκή καμπάνια για τα φρούτα και τα λαχανικά, με την υποστήριξη ευρωπαίων παραγωγών και της ΕΕ

Το έργο «CuTE-Cultivating the Taste of Europe» (συγχρηματοδοτούμενο από την ΕΕ) ξεκίνησε το 2019 με σκοπό την ενημέρωση, σε στρατηγικές αγορές όπως η Ισπανία, η Πολωνία, η Γαλλία, η Ελλάδα, το Βέλγιο και η Γερμανία,  γύρω από εξειδικευμένες μεθόδους παραγωγής φρούτων και λαχανικών (στην ύπαιθρο και σε θερμοκήπια) με έμφαση στα εξαιρετικά χαρακτηριστικά και στα οφέλη τους (ποικιλία, ποιότητα, γεύση), κι έχει ξεπεράσει κάθε προσδοκία: έχει εμφανιστεί σε 669 άρθρα με αντίκτυπο σε 220 εκατομμύρια καταναλωτές δημιουργώντας μια ψηφιακοί κοινότητα που ξεπερνά τους 100.000 ακολούθους.

- Διαφήμιση -

Το έργο «CuTE Cultivating the Taste of Europe» είναι η πρώτη πανευρωπαϊκή καμπάνια για τα φρούτα και τα λαχανικά, με την υποστήριξη ευρωπαίων παραγωγών και της ΕΕ.  Έντεκα στρατηγικής σημασίας ευρωπαϊκές καλλιέργειες (φράουλες, μήλα, καρπούζια, πεπόνια, σταφύλια, ακτινίδια, ντομάτες, αγγούρια, πιπεριές, μελιτζάνες και κολοκυθάκια) προωθήθηκαν στα πλαίσια του προγράμματος. Η εκστρατεία έδωσε έμφαση σε νεαρούς γονείς, παιδιά ηλικίας 6-12 ετών και διαμορφωτές κοινής γνώμης, ιδίως δημοσιογράφους με εξειδίκευση στην αγροδιατροφή.

Επισκέψεις σε τόπους παραγωγής κι ένα κινητό θερμοκήπιο που…. γύρισε όλη την Ευρώπη
Δημοσιογράφοι από ορισμένα από τα σημαντικότερα γερμανικά ΜΜΕ επισκέφτηκαν την περιοχή της Αλμερίας τον περσινό Νοέμβριο στα πλαίσια του προγράμματος “CUTE- Cultivating the taste of Europe”.  Εξερεύνησαν λοιπόν από πρώτο χέρι τις παραγωγικές διαδικασίες προστατευόμενων προϊόντων της Αλμερίας, από την σπορά μέχρι τη συγκομιδή, βιώνοντας όλα τα μέτρα που λαμβάνονται κατά την αλυσίδα παραγωγής για την εξασφάλιση της ύψιστης ποιότητας, της ιχνηλασιμότητας, της ασφάλειας των τροφίμων και της περιβαλλοντικής αειφορίας.

Μία ακόμα εντυπωσιακή δράση της εκστρατείας ήταν η δημιουργία ενός «κινητού θερμοκηπίου» το οποίο προώθησε την κατανάλωση φρούτων και λαχανικών πανευρωπαϊκά. Το ειδικά διαμορφωμένο φορτηγό ταξίδεψε περισσότερα από 5.000 χιλιόμετρα με στάσεις σε πόλεις όπως οι Βρυξέλλες, το Παρίσι, η Νάντη, το Μονπελιέ, η Ρεν, το Μπορντώ, η Κολωνία, η Βαλένθια.

Επιπλέον η καμπάνια υποστήριξε σεμινάρια και εργαστήρια στο Παρίσι, στη Βαρσοβία, την Κολωνία και τη Θεσσαλονίκη. Τα εκπαιδευτικά αυτά εργαστήρια είχαν συμμετέχοντες από όλους τους κλάδους: παραγωγούς, δημοσιογράφους, ερευνητές, επιχειρηματίες, φοιτητές, και influencers και αναλύθηκαν ζητήματα που άπτονται του ευρωπαϊκού παραγωγικού μοντέλου, του υγιεινού τρόπου ζωής, της ποιότητας των ευρωπαϊκών φρούτων και λαχανικών, της ένταξης νέων, γυναικών και μεταναστών στην αγορά εργασίας κ.α.

Ομοίως, δημιουργήθηκε ένα microsite σε έξι γλώσσες οι χρήστες του οποίου μπορούν να ανακαλύψουν τα πάντα γύρω από τις παραγωγικές μεθόδους των φρούτων και λαχανικών στην Ευρώπη. Μεταξύ άλλων δημιουργήθηκε κι ένα διακρατικό παιγνίδι για να μαθαίνουν τα παιδιά τις καλλιεργητικές διαδικασίες ευχάριστα και δημιουργικά.

Παράλληλα, το πρόγραμμα χρησιμοποίησε τις δυνάμεις πάνω από 30 διεθνών influencers στα πλαίσια μιας ψηφιακής εκστρατείας που διέδωσε το μήνυμα της καμπάνιας σε κοινωνικά δίκτυα προσεγγίζοντας περισσότερους από 100.000 ακολούθους στο Facebook.

Το πρόγραμμα “CuTE” δεν παρέλειψε φυσικά να έρθει σε επαφή και με τους επαγγελματίας και ποιος καλύτερος τρόπος από τη συμμετοχή σε διεθνείς εμπορικές εκθέσεις και συγκεκριμένα τις σημαντικότερες διεθνείς εκθέσεις φρούτων και λαχανικών. Το CuTE λοιπόν συμμετείχε στην  Fruit Attraction και στη Fruit Logistica καθώς και με δικό του περίπτερο στην SIAL, διοργανώνοντας πολλές παράλληλες εκδηλώσεις, από επιδείξεις μαγειρικής μέχρι ποικίλες άλλες εκδηλώσεις για εννέα μέρες.

2020, μια χρόνιά με τους περιορισμούς της COVID-19
Αυτή την παράξενη χρονιά, προκειμένου να αποφύγει την φυσική επαφή, το πρόγραμμα αναζήτησε εναλλακτικές στο EUROTOUR 2020, και κάπως έτσι γεννήθηκε ο “TOM”. Πρόκειται για τον πρωταγωνιστή της τρισδιάστατης ταινίας κινουμένων σχεδίων γύρω από τις μεθόδους παραγωγής τομάτας και αγγουριού, σε γαλλικά θερμοκήπια, που στοχεύει στα παιδιά.

Το Βίντεο έχει συγκεντρώσει 4 εκατομμύρια θεάσεις μέχρι σήμερα. Πρόκειται για ένα πολύ πετυχημένο παράδειγμα του πως η ενίσχυση της ψηφιακής καμπάνιας του CuTe σε όλες τις χώρες-στόχο πέτυχε τον σκοπό της: την ενίσχυση της γνώσης για τις ευρωπαϊκές μεθόδους παραγωγής. Επιπλέον, 24 φορτηγά με τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα της καμπάνιας θα ταξιδεύουν μέχρι το τέλος του 2021 σε όλη την Ευρώπη.
Τα φορτηγά αυτά αναμένεται να προσεγγίσουν 70 εκατομμύρια ευρωπαίους καταναλωτές κατά τη διάρκεια της περιοδείας τους.

- Διαφήμιση -

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.