Οι μεγαλύτερες ιδιοφυΐες του μάρκετινγκ: Mary Kay Ash

87
Mary kay
- Διαφήμιση -

H Mary Kay Ash θεωρείται η «μητέρα του network marketing» (δικτυακό μάρκετινγκ), αν και αυτό προϋπήρχε (με κύριους εκφραστές την Avon, τα Tupperware και την Amway) πολύ πριν το 1963, όταν ίδρυσε τη δική της εταιρεία καλλυντικών. Η απόφασή της να ιδρύσει την εταιρεία Mary Kay Cosmetics ήρθε μετά από μία «ταπείνωση», όταν, εκεί που εργαζόταν, έχασε την προαγωγή από έναν άνδρα τον οποίο η ίδια είχε εκπαιδεύσει.

To δικτυακό μάρκετινγκ στηρίζεται στη δημιουργία ενός ανεξάρτητου δικτύου διανομέων-πωλητών, οι οποίοι προωθούν τα προϊόντα στην αγορά (οι πιο επιτυχημένοι από αυτούς δημιουργούσαν τη δική τους ομάδα πωλήσεων), ακολουθώντας συχνά το επιτυχημένο μοντέλο των Tupperware parties ή τις πωλήσεις από πόρτα σε πόρτα.

- Διαφήμιση -

H Mary Kay Ash (1918-2001), ωστόσο, το εξέλιξε, καθώς αναβάθμισε τη θέση της γυναίκας στην κοινωνία (η ίδια συνήθιζε να λέει: «So many women just don’t know how great they really are») εντάσσοντάς την στην αγορά εργασίας με ένα ευέλικτο ωράριο και με πληθώρα παροχών – πέρα από τις υψηλότερες προμήθειες που ελάμβαναν, οι καλύτερες από αυτές, που είχαν ανέβει στην ιεραρχία, ανταμείβονταν με μία… ροζ Cadillac (τα αυτοκίνητα αυτά θα εξελίσσονταν σε σήμα-κατατεθέν της εταιρείας, λειτουργώντας ως κινητή διαφήμιση).

Διαβάστε περισσότερα ΕΔΩ

- Διαφήμιση -

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.