Αποτελεσματικές στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ για το εστιατόριό σας

298
Ψηφιακές στρατηγικές
- Διαφήμιση -

 

 

- Διαφήμιση -

 

Γράφει ο Ανδρέας Ουστάς

Website Administrator
Digital Marketing Manager – SEO Specialist

 

Λένε ότι η επιχείρηση εστιατορίων είναι μια από τις πιο δύσκολες βιομηχανίες για να εισχωρήσει, πόσο μάλλον να ευδοκιμήσει. Οι ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων αντιμετωπίζουν ήδη μια ανηφόρα, καθώς σχεδόν το 50 τοις εκατό αποτυγχάνουν μέσα στα πρώτα πέντε χρόνια. Εάν η επιχείρηση εστιατορίων είναι ακόμη πιο αδιάφορη, πώς μπορείτε να ωθήσετε τις πιθανότητες υπέρ σας;

Το κλειδί για οποιαδήποτε επιτυχημένη επιχείρηση είναι να γνωρίζει “πώς να κάνω marketing με το κοινό μου”. Πρέπει να απαντήσετε σε σημαντικές ερωτήσεις όπως “Πώς θα γνωρίζει η κοινότητά μου ότι υπάρχει;” και “Πώς μπορώ να προσελκύσω άτομα στο εστιατόριο μου;” Οι πελάτες συνήθως εκφράζουν τις απόψεις τους στο Διαδίκτυο και ότι σε απευθείας σύνδεση μαζί τους θα σας επιτρέψουν να καταλάβετε τι θέλουν από ένα εστιατόριο και τι λένε για εσάς.

Οι απαντήσεις σας βρίσκονται στο ψηφιακό μάρκετινγκ εστιατορίων. Ενώ κάποια εγκυρότητα μπορεί να βρεθεί στα παραδοσιακά μέσα διαφήμισης όπως η διανομή φυλλαδίων, οι υπηρεσίες άμεσης αλληλογραφίας και οι ραδιοφωνικές διαφημίσεις, ο κόσμος έχει γίνει σε μεγάλο βαθμό ψηφιακός. Εάν δεν έχετε παρουσία στο διαδίκτυο, ίσως και να κλείσετε το κατάστημα. Τώρα που έχει αποδειχθεί πόσο σημαντικό είναι να καταλήξουμε σε στρατηγική μάρκετινγκ εστιατορίου, σας αναλύω τις κορυφαίες στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ για εστιατόρια. Ας δούμε τις ενότητες:

Τελειοποιήστε τον ιστότοπό σας
Πρώτον, παρόλο που έχετε ένα τοπικό εστιατόριο που είναι οτιδήποτε άλλο εκτός από ψηφιακό, η βιτρίνα σας δεν είναι πλέον το πρόσωπο της εταιρείας σας. Όταν το 88% των καταναλωτών πηγαίνουν στο διαδίκτυο για έρευνα προϊόντων ή υπηρεσιών, κρίνουν την αξιοπιστία μιας επιχείρησης με βάση τον ιστότοπό τους πάνω απ ‘όλα. Εάν ο ιστότοπος του εστιατορίου σας αφήνει κάτι που είναι επιθυμητό, ​​είναι πιθανό να αναπηδήσουν από τον ιστότοπό σας για να βρουν έναν που τους αρέσει καλύτερα.

Συμβουλή: Ο ιστότοπός σας πρέπει να είναι επαγγελματικός, λειτουργικός και φιλικός προς τον χρήστη. Οι πιθανοί πελάτες πρέπει να μπορούν να περιηγούνται στον ιστότοπό σας διαισθητικά για να βρουν πράγματα όπως μενού, ώρες λειτουργίας και τη διεύθυνσή σας. Επιπλέον, να θυμάστε ότι οι περισσότεροι άνθρωποι χρησιμοποιούν το smartphone τους για να ερευνήσουν τέτοια πράγματα, ανεξάρτητα από το αν βρίσκονται στο σπίτι, στο αυτοκίνητο, στην εργασία και ούτω καθεξής – ο ιστότοπός σας πρέπει να βελτιστοποιηθεί για κινητές συσκευές.

Διαβάστε περισσότερα ΕΔΩ

- Διαφήμιση -

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.