Φωνή βοώντος εν τη ερήμω

116
επιστροφή στη δουλειά
- Διαφήμιση -

Ένα από τα σημαντικότερα προσόντα των managers είναι, ή μάλλον θα έπρεπε να είναι, η ακρόαση. Αν δεν ξέρουν να ακούνε, τότε έχουν πρόβλημα επικοινωνίας και είναι γνωστό ότι πολλές φορές, αν όχι τις περισσότερες, είναι προτιμότερο να ακούμε παρά να μιλάμε.

Το πρόβλημα της ακρόασης στα στελέχη δεν είναι καινούργιο και ούτε φαίνεται ότι θα εκλείψει. Μπορούμε να χωρίσουμε τους «βαρήκοους» σε δύο κατηγορίες. Σε αυτούς που δεν γνωρίζουν πώς να ακούνε και σε αυτούς που γνωρίζουν αλλά δεν θέλουν να ακούνε. Βεβαίως, θα έχετε δίκιο αν μου πείτε ότι υπάρχει και μια τρίτη κατηγορία: αυτοί που ούτε γνωρίζουν ούτε ενδιαφέρονται να ακούνε και επιπλέον… γνωρίζουν τα πάντα.

- Διαφήμιση -

Οι managers που δεν ακούνε, επειδή δεν γνωρίζουν πώς να ακούνε, ίσως να μην έχουν αντιληφθεί την αναγκαιότητα αλλά και την υποχρέωση να ακούνε τους άλλους: τους πελάτες, τους προμηθευτές και τους συνεργάτες τους – σε αυτούς περιλαμβάνω και τους υφισταμένους τους, αν έχουν. Νομίζουν ότι ακούνε αλλά κατά βάθος δεν προσέχουν τον άλλον. Μπορεί να τον κοιτάνε και να δείχνουν ότι είναι παρόντες αλλά δεν είναι. Αφού τους πείτε αυτά που θέλετε, βάλτε τους – με τρόπο – να ανακεφαλαιώσουν όσα είπατε. Όχι και τόσο καλή ιδέα!

Διαβάστε περισσότερα ΕΔΩ

- Διαφήμιση -

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.