Σήμερα παρουσιάζεται μια μεγάλη ευκαιρία για τις μικρές τουριστικές επιχειρήσεις

108
- Διαφήμιση -

Αν έχεις μια τουριστική επιχείρηση, τότε είναι σχεδόν βέβαιο ότι σε ενδιαφέρει να διατηρήσεις τις κρατήσεις σου, να προσελκύσεις νέους πελάτες και να ενισχύσεις την παρουσία σου στην αγορά. Στην παρούσα περίοδο όλα μοιάζουν αβέβαια. Υπάρχει όμως μια βαθιά πεποίθηση πως ο άνθρωπος, στις δύσκολες καταστάσεις, μπορεί να μετακινήσει βουνά. Εγώ προσωπικά, δεν θα ήθελα μια τέτοια ευκαιρία να περάσει ανεκμετάλλευτη.

Σήμερα, περισσότερο από ποτέ, ως μικρή τουριστική επιχείρηση, είναι σημαντικό να ανακτήσεις το ηθικό σου, να συγκεντρώσεις τις δυνάμεις σου και με αισιόδοξο και σταθερό βηματισμό να κατευθυνθείς προς το σημείο που θα σε κάνει να ξεχωρίσεις.

- Διαφήμιση -

Όχι μονάχα έναντι του ανταγωνισμού σου, αλλά να ξεχωρίσεις γενικά ως επιχείρηση, να προσφέρεις τον καλύτερό σου εαυτό, να συνδεθείς με τους ανθρώπους που υπηρετείς και να ζήσεις μια ζωή πιο γεμάτη. Να κάνεις ό,τι καλύτερο μπορείς και να μην παρασυρθείς από τα γεγονότα.

Δεν θα επαναλάβω όσα λέγονται για τον Τουρισμό και σε ποιο βαθμό θα επηρεαστεί φέτος η Ελλάδα από τον covid-19. Είναι πράγματα που δεν ξέρω να απαντήσω ούτε και να προβλέψω. Ξέρω όμως πως με πάθος, αυθεντική παρουσία, γνώσεις, και λίγη στρατηγική μπορείς να σταθείς δυναμικά εκεί έξω.

Μπορείς να κάνεις τη διαφορά.

Ένα μεγάλο ταξιδιωτικό κοινό που ενδιαφέρει την επιχείρησή σου

Τα τελευταία χρόνια υπάρχει μια τεράστια αύξηση στον οικογενειακό τουρισμό. Είναι σχετικά εύκολο να αντιληφθεί κανείς το λόγο: Ζωές γεμάτες με υποχρεώσεις, ξεχειλωμένα εργασιακά ωράρια, διάσπαση προσοχής και έλλειψη ποιοτικού χρόνου, εξαιτίας της τεχνολογίας και των κοινωνικών δικτύων, αυξημένες ανάγκες και άγχος, εξαιτίας της απαιτητικής φροντίδας μικρών ή και μεγαλύτερων παιδιών. Όλοι αναζητούν κάτι ξεχωριστό για τις διακοπές τους.

Συγκεκριμένα οι γονείς αναζητούν:

  • Ιδιαίτερες εμπειρίες που θα ζήσουν με την οικογένειά τους και θα τις κρατήσουν ζωντανές όταν επιστρέψουν στο σπίτι τους και στη χώρα τους.
  • Όμορφες εικόνες και ζεστή φιλοξενία που θα τους βοηθήσουν να ξεφύγουν από την καθημερινότητά τους.
  • Ευκαιρίες να συνδεθούν ποιοτικά με τα παιδιά τους και να τολμήσουν νέα πράγματα.
  • Μα, πάνω απ’ όλα, οι γονείς θέλουν να πάρουν αξία.

Έχουν συγκεκριμένες ανάγκες, δίνουν σημασία στις λεπτομέρειες, θέλουν να νιώσουν αυτοί και τα παιδιά τους ευπρόσδεκτοι, έχουν ανάγκη να τους φροντίσουν.

Ξέρω πώς σκέφτονται οι γονείς, τι χρειάζονται, πώς επιλέγουν τις διακοπές τους με τα παιδιά. Έχω διαρκή επαφή με αυτούς, τα τελευταία 20 χρόνια, μέσω της εργασιακής μου εμπειρίας. Αλλά το λέω και από την προσωπική μου εμπειρία. Είμαστε μια τριμελής οικογένεια που ταξιδεύει από την πρώτη μέρα που γεννήθηκε η κόρη μας.

Μια νέα εποχή ανάπτυξης για την επιχείρησή σου
Μετά την covid-19 εποχή, οι οικογένειες περισσότερο από ποτέ αναζητούν:

  • κοντινούς προορισμούς,
  • μικρά καταλύματα χωρίς συνωστισμό,
  • ασφάλεια και υγιεινή,
  • προσωπική εξυπηρέτηση και φροντίδα,
  • την αίσθηση ότι πήραν τη σωστή απόφαση.

Μια μικρή τουριστική επιχείρηση δεν χρειάζεται να κάνει τεράστιες προσπάθειες προκειμένου να προσελκύσει το κοινό της. Δεν είναι απαραίτητο να συνεργάζεται με tour operators και μεγάλα travel agents για να αποκτήσει πληρότητα. Ο ανταγωνισμός είναι πιο μικρός.

Πολλές φορές αρκεί μια δημιουργική καμπάνια στα social media ή η εκ νέου επικοινωνία με τους ήδη υπάρχοντες πελάτες, που όχι μόνο θα επιστρέψουν στην επιχείρηση αλλά θα πείσουν και τους φίλους τους να την επισκεφτούν.

Πρόσφερε εκπτώσεις για περισσότερες από μία κρατήσεις, πρόβαλλε δημιουργικά το κατάλυμα σου και τη γύρω περιοχή, συνασπίσου με επιχειρηματίες της περιοχής και αναδείξτε τον τόπο σας συλλογικά, φρόντισε για την ασφάλεια και την υγιεινή του καταλύματος σου και επένδυσε χρόνο και χρήματα ώστε να επικοινωνήσεις την εικόνα σου σωστά και στοχευμένα.

Θυμήσου να αναβαθμίσεις τις υπηρεσίες σου και να ενισχύσεις την εικόνα σου ως family & kids friendly επιχείρηση, αν θέλεις να προσελκύσεις οικογένειες στην επιχείρησή σου.

Το παιχνίδι δεν έχει χαθεί ακόμα!
Αυτή τη στιγμή χιλιάδες ελληνικές οικογένειες κάνουν όνειρα και σχέδια για τις καλοκαιρινές τους διακοπές. Δεν θέλουν να χάσουν την ευκαιρία να ξεκουραστούν ούτε και να στερήσουν από τα παιδιά τους τα καλοκαιρινά μπάνια στη θάλασσα.

Περισσότερο από ποτέ, επιθυμούν να μετακινηθούν μέσα στη χώρα τους. Θέλουν να επιλέξουν συνετά, με γνώμονα την οικογενειακή και την οικονομική τους ασφάλεια.

Όλοι γνωρίζουμε πως οι Έλληνες κλείνουν τις διακοπές τους last minute. Τώρα είναι η ευκαιρία!

Βρες τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της επιχείρησής σου και ανέδειξέ τα με τον κατάλληλο τρόπο. Υπάρχουν πολλοί τρόποι, τους οποίους θα αναλύσουμε σε επόμενο άρθρο.

- Διαφήμιση -

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.