Τι να βάλετε στο ποτήρι σας για καλύτερη υγεία

143
- Διαφήμιση -

Χρησιμοποιήστε υγιεινά φρούτα και λαχανικά σε χυμούς και smoothies στο πλαίσιο μιας υγιεινής διατροφής στο επόμενο διάστημα της καραντίνας και δείτε πώς θα ωφεληθεί η σιλουέτα και η υγεία σας.

Σπανάκι
Το σπανάκι είναι ένα από τα πιο θρεπτικά λαχανικά που υπάρχουν, με βιταμίνη A, C, Β, Κ και Ε, αλλά και με σίδηρο και κάλιο. Μεταξύ άλλων, καθαρίζει το πεπτικό και είναι ο κατάλληλος χυμός για αποτοξίνωση πριν τη δίαιτα.

- Διαφήμιση -

Καρότο
Ο χυμός ωμού καρότου είναι πλούσιος σε αντιοξειδωτικά και φυτοχημικά, τα οποία βοηθούν στον έλεγχο του σακχάρου του αίματος. Αν σας συμβαίνει να νιώθετε εξαντλημένοι γύρω στο μεσημέρι, αντί να ενδώσετε στη λιγούρα σας για ντόνατ, προτιμήστε ένα χυμό καρότου. Θα σας ανταμείψει.

Σέλινο
Ο χυμός σέλινου είναι ιδανικός για μετά τη γυμναστική, καθώς αποτελεί σημαντική πηγή φυσικού, οργανικού νατρίου, το οποίο αναπληρώνει τους ηλεκτρολύτες που χάνετε όταν ιδρώνετε.

Τζίντζερ
Λίγο τζίντζερ μπορεί πάντα να κάνει πολύ καλό. Εκτός του ότι κάνει το χυμό σας πιο πικάντικο και νόστιμο, είναι πλούσιο σε κάλιο και βοηθάει στο χτίσιμο των μυών, βοηθώντας τον οργανισμό να διασπάσει τους υδατάνθρακες.

Λαχανίδα
Νιώθετε την ενέργειά σας να σας εγκαταλείπει; Βάλτε λαχανίδα στο χυμό σας, που είναι γεμάτη με βιταμίνες του συμπλέγματος Β, οι οποίες μπορούν να σας βοηθήσουν να πάρετε ενέργεια από άλλα θρεπτικά συστατικά.

- Διαφήμιση -

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.