Είναι η επαναπρόσληψη εργαζομένων «επιστροφές» ή… «καταστροφές»;

- Διαφήμιση -

Είναι συχνό φαινόμενο, εργαζόμενοι που παρείχαν τις υπηρεσίες τους σε μια επιχείρηση ή οργανισμό για μικρό ή μεγάλο διάστημα, να αποχωρούν και μετά να επιστρέφουν ζητώντας την επαναπρόσληψή τους. Οι εργοδότες, σ` αυτή την περίπτωση, μπορεί να βρίσκονται μπροστά σε συγκρούσεις και διλήμματα προκειμένου να προχωρήσουν στην απόφασή τους. Και δικαίως.

Τα βασικότερα από αυτά τα διλήμματα:

- Διαφήμιση -

  1. «Ο «επαναπατριζόμενος» θα μου στοιχίσει λιγότερο. Γνωρίζει την επιχείρηση και τα προϊόντα της και γνωρίζει και το εξωτερικό περιβάλλον της επιχείρησής μου κι αυτό σημαίνει εξοικονόμηση του κόστους εκπαίδευσης. Σωστά;» Όχι απαραίτητα. Εξαρτάται από τα πόσα χιλιόμετρα «έχει τρέξει» από την αποχώρησή του η επιχείρηση. Πόσα πράγματα έχουν αλλάξει κυρίως σε στρατηγικό επίπεδο. Ποιες είναι οι μεταβολές στο εξωτερικό περιβάλλον κ.ο.κ. Αν στο διάστημα που μεσολάβησε από την αποχώρησή του, έχουν γίνει πολλές και σημαντικές αλλαγές και ο συγκεκριμένος παραμένει με την εμπειρία του χρόνου «εξόδου» του, τότε, ίσως απαιτηθεί πολύ μεγαλύτερο κόστος για να επανεκπαιδευθεί και να συντονιστεί με την τρέχουσα ροή της επιχείρησης.
  2. «Θα εξοικονομήσω χρόνο αφού ο εργαζόμενος έχει ήδη ή μπορεί εύκολα να αποκτήσει οικειότητα με τους ανθρώπους που εργάζονται στην επιχείρηση. Γνωρίζει τους συναδέλφους/προϊσταμένους και μπορεί ευκολότερα και γρηγορότερα να συνεργαστεί μαζί τους. Σωστά;». Όχι απαραίτητα. Και πάλι εξαρτάται από το διάστημα που έχει μεσολαβήσει από την αποχώρησή του και όχι μόνο. Οικειότητα δεν σημαίνει απαραίτητα και καλή σχέση. Πόσο έχει αλλάξει το προσωπικό από τότε που έφυγε και ως πρόσωπα και ως κατανομή και ιεραρχία; Πως και γιατί έφυγε από την επιχείρηση ή τον οργανισμό; Μήπως συγκρούστηκε με κάποιον κι αυτό ήταν η αιτία;
  3. Το πιο σημαντικό επιχείρημα «υπεράσπισης» της επανόδου του είναι ότι: «Είχε, έχει ή φέρνει μαζί του πελατολόγιο που θα αυξήσει την προστιθέμενη αξία της επιχείρησης ή του οργανισμού. Σωστά;». Όχι απαραίτητα. Μήπως π.χ. το απώτερο κίνητρο του είναι να «χρησιμοποιήσει» ως ομπρέλα την επιχείρηση/οργανισμό, να αποκτήσει ο ίδιος πελάτες ή συνεργάτες και να τους πάρει μαζί του φεύγοντας…

Διαβάστε περισσότερα ΕΔΩ

- Διαφήμιση -

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.