Αυτές είναι οι τροφές για το κρύωμα και τη γρίπη

100
- Διαφήμιση -

Ένα ποτήρι χυμού ίσως ακούγεται ιδανικό όταν δεν αισθάνεστε καλά, αλλά στην πραγματικότητα δεν είναι η καλύτερη επιλογή που μπορείτε να κάνετε. Αν, λοιπόν, φλερτάρετε με τη γρίπη, δείτε ποιες τροφές να αποφύγετε, που το μόνο που θα σας προσφέρουν είναι να επιδεινώσουν την κατάσταση.

Γλυκά
Τα γλυκά είναι πλούσια σε ζάχαρη, την οποία πρέπει να αποφύγετε εν μέσω αρρώστιας. Ο λόγος είναι ότι η ζάχαρη προκαλεί φλεγμονή, η οποία με τη σειρά της μειώνει την ανοσία αποδυναμώνοντας τα λευκά αιμοσφαίρια.

- Διαφήμιση -

Φράουλες
Αν αρρωστήσετε κατά την άνοιξη που είναι και η εποχή της φράουλας, μην την προτιμήσετε. Οι φράουλες περιέχουν παράγοντες που απελευθερώνουν ισταμίνες, συμβάλλοντας στη ρινική συμφόρηση, γι’ αυτό στραφείτε καλύτερα σε άλλα φρούτα αν έχετε ήδη καταρροή.

Γάλα
Ένα ακόμη τρόφιμο που πρέπει να αποφύγετε αν δεν αισθάνεστε καλά είναι το γάλα. Τα γαλακτοκομικά μπορεί να πυκνώσουν παροδικά τη βλέννα, που σημαίνει ότι τα βλαβερά αλλεργιογόνα θα παραμείνουν στον οργανισμό σας για περισσότερο χρόνο. Το πλήρες γάλα, συγκεκριμένα, έχει φανεί ότι διεγείρει την παραγωγή βλέννας, κάτι που σίγουρα δεν θέλουμε όταν είμαστε άρρωστοι.

Τυρί και γιαούρτι
Το τυρί παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο σε πολλά comfort food, αλλά τα πλήρη γαλακτοκομικά, στα οποία ανήκουν οι περισσότερες επιλογές τυριού, είναι από τις τροφές που πυροδοτούν τη φλεγμονή μετά την κατανάλωσή τους και μπορεί να μειώσουν την αντίδραση του ανοσοποιητικού σας. Το γιαούρτι και γενικά τα γαλακτοκομικά δεν είναι επίσης καλή επιλογή, καθώς μπορεί να χειροτερέψουν την παραγωγή φλέγματος σε ορισμένους ανθρώπους. Παρ’ όλο που το φλέγμα είναι η βλέννη που περιβάλλει τους ιστούς και δρα προστατευτικά, όταν αρρωσταίνουμε υπάρχει υπερπαραγωγή της και δεν θέλουμε να την επιδεινώσουμε.

Καφές
Ο καφές αφυδατώνει τον οργανισμό και μπορεί να χειροτερέψει τους μυϊκούς πόνους της γρίπης, καθώς το ανοσοποιητικό δουλεύει πιο αποτελεσματικά αν το σώμα είναι καλά ενυδατωμένο. Λόγω του ότι η καφεΐνη είναι διουρητική, θα σας οδηγήσει πολλές φορές στην τουαλέτα και σε συνδυασμό με συμπτώματα εμετού και διάρροιας, απλώς θα χειροτερέψει την αφυδάτωση του οργανισμού.

MSG
Η ουσία αυτή, γνωστή και ως γλουταμινικό μονονάτριο, είναι ένα ενισχυτικό γεύσης που συναντάται κυρίως στα επεξεργασμένα κρεατικά, στις έτοιμες σούπες, στις κονσέρβες και το κινέζικο φαγητό. Αν έχετε ως σύμπτωμα τον πονοκέφαλο, η ουσία αυτή θα χειροτερέψει την κατάσταση, γι’ αυτό αποφύγετε τις παραπάνω τροφές.

Ψωμί
Αν έχετε έστω και ελάχιστη ευαισθησία στη γλουτένη, αποφύγετε την κατανάλωση ψωμιού όταν είστε άρρωστοι. Ακόμη και μια μικρή ευαισθησία πυροδοτεί φλεγμονή και η φλεγμονή μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση της παραγωγής βλέννας. Άλλες τροφές με γλουτένη είναι τα μπισκότα, τα αρτοποιήματα, τα δημητριακά, τα ζυμαρικά κ.ο.κ.

Τσίλι
Στην ασθένεια, ο καυτερός παράγοντας θα πρέπει να εξαλειφθεί, ειδικά αν έχετε καταρροή. Η καψαϊκίνη θα ερεθίσει τη ρινική δίοδο και θα οδηγήσει σε μεγαλύτερη παραγωγή βλέννας.

Κόκκινο κρέας
Ειδικά αν αισθάνεστε ναυτία ή έχετε πεπτικά θέματα λόγω αρρώστιας, οι μπριζόλες και τα μπιφτέκια δεν είναι καλή ιδέα, λόγω της υψηλής περιεκτικότητάς τους σε λιπαρά.

Πορτοκάλια
Η περιεκτικότητά τους σε βιταμίνη C είναι αδιαμφισβήτητη, αλλά λόγω της οξύτητάς τους μπορεί να σας ενοχλήσουν στο λαιμό, αν έχετε θέμα με την κατάποση. Για να περιορίσετε το πρόβλημα, χωρίς να χάσετε τη βιταμίνη, μπορείτε να καταναλώσετε τον χυμό τους αραιωμένο σε νερό.

- Διαφήμιση -

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.