Πώς μια διεθνής στρατηγική e-marketing βοηθάει στην ανάπτυξη των επιχειρήσεων;

68
marketing στρατηγική ανάπτυξη εοιχειρήσεων
- Διαφήμιση -

Το διαδίκτυο στις μέρες μας δεν γνωρίζει σύνορα. Η εξέλιξη του παγκόσμιου ιστού έχει βοηθήσει να ξεπεραστούν πολλά εμπόδια, καθιστώντας τις ευκαιρίες για ανάπτυξη σε νέες αγορές σχεδόν απεριόριστες. Από την Ευρώπη έως την Λατινική Αμερική, από την Κίνα ως την Νότια Αφρική γνωρίζει μεγάλη άνθηση και δημοτικότητα. Το αποτέλεσμα είναι ότι μια διεθνή στρατηγική e-Marketing σε στοχευμένες χώρες, μπορεί να βοηθήσει αισθητά στη βιωσιμότητα και ανάπτυξη ακόμα και μιας μικρής επιχείρησης.

Μην ξεχνάτε, άλλωστε, ότι καθώς ο διαδικτυακός κόσμος συνεχίζει να αλλάζει δραματικά την παγκόσμια αγορά, η ανάπτυξη της επωνυμίας σας από τοπική επιχείρηση σε διεθνή κολοσσό είναι ένας ρεαλιστικός στόχος. Και σε αυτό μπορεί να βοηθήσει και το

- Διαφήμιση -

Οι επιχειρήσεις που μπορούν να ωφεληθούν είναι κυρίως αυτές που δραστηριοποιούνται στον τομέα των υπηρεσιών, καθώς μπορούν να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους σε όλο τον κόσμο. Βεβαίως και οι εμπορικές επιχειρήσεις μπορούν να επεκτείνουν τις εμπορικές τους συναλλαγές σε διεθνές επίπεδο, ωστόσο εκεί παρεμβάλλονται και άλλα θέματα, πολύ κρίσιμα για την επιτυχή έκβαση του ανοίγματος μιας αγοράς στο εξωτερικό, όπως είναι η μεταφορά των προϊόντων, οι φόροι κ.α.

Η είσοδος σε μια νέα αγορά δεν πρέπει να είναι βεβιασμένη, χωρίς ολοκληρωμένο σχέδιο marketing, ούτε και αργή, επειδή μπορεί να χαθεί ένα πιθανό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Αναζητήστε ξένες αγορές που ταιριάζουν με τη φιλοσοφία σας και όσα προσφέρετε. Προσπαθήστε, όμως, παράλληλα, να καταλάβετε και να σεβαστείτε τις πολιτισμικές πτυχές της νέας αγοράς, τις τάσεις της, τι εκτιμούν οι καταναλωτές της και πώς παίρνουν τις αποφάσεις τους όταν αγοράζουν κάτι.

Θεωρήστε ότι είστε μια διεθνής εταιρεία με τοπικούς πελάτες και όχι μια τοπική επιχείρηση με διεθνείς πελάτες. Αντιμετωπίστε, επομένως, με τον ίδιο τρόπο τους υποψήφιους καταναλωτές σε κάθε αγορά. Επιδιώξτε ο σχεδιασμός, η λειτουργικότητα και το περιεχόμενο των ιστοτόπων σας να προσφέρουν την ίδια εμπειρία χρήστη, όπου και αν βρίσκονται οι συγκεκριμένοι.

Κατανοήστε την συμπεριφορά τους, μετρήστε τις επισκέψεις τους στην διαδικτυακή επιχείρησή σας, καθώς και τη συμπεριφορά τους και ανακαλύψετε πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που αλληλεπιδρούν μαζί σας. Με αυτό τον τρόπο θα μπορέσετε να βελτιώσετε την εμπειρία των χρηστών, καθώς θα αντανακλά καλύτερα τις ανάγκες και τα ενδιαφέροντά τους.

Όπως όλοι όσοι εισέρχονται σε μια νέα αγορά, θέλετε να διασφαλίσετε ότι η όποια επιτυχία δεν θα περιοριστεί μόνο στο αρχικό στάδιο. Συνεπώς, πρέπει να θέσετε ρεαλιστικούς και μετρήσιμους στόχους και να παρακολουθείτε το επίπεδο του ενδιαφέροντος και ανταπόκρισης των χρηστών. Σε περίπτωση που τα πρώτα αποτελέσματα είναι χαμηλότερα από τις προσδοκίες σας, θα πρέπει να επανεκτιμήσετε τις προσπάθειες marketing που καταβάλετε και να ελέγξετε ότι στοχεύετε το κατάλληλο κοινό με τα ιδανικά μέσα επικοινωνίας και διαφήμισης.

Τέλος, η διαδρομή του πελάτη διαφέρει ανάλογα με την αγορά και οι διαφημίσεις σας πρέπει να το λαμβάνουν υπόψη αυτό. Αναπτύξτε τις στρατηγικές προβολής σας έτσι ώστε να συμβαδίζουν με τον τρόπο αναζήτησης των δυνητικών σας πελατών. Η συμπεριφορά τους θα υποδείξει πώς συνδέονται με την επωνυμία σας και εσείς θα πρέπει να έχετε το κατάλληλο περιεχόμενο για να αξιοποιήσετε αυτήν τη σύνδεση. Για αυτό το λόγο με διστάσετε να επενδύσετε σε επαγγελματικές μεταφραστικές υπηρεσίες.

- Διαφήμιση -

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.