Η «εποχή του πελάτη» στις επιχειρήσεις εστίασης

40
επιχειρήσεις πελάτης
- Διαφήμιση -

Ζούμε αδιαμφισβήτητα στην «εποχή του πελάτη», του πελάτη που έχει τη δύναμη στα χέρια του, στην κυριολεξία στα χέρια του όμως αφού από το κινητό του τηλέφωνο μπορεί εύκολα και γρήγορα να συγκρίνει και να αξιολογήσει εκατοντάδες η και χιλιάδες εστιατόρια στην ευρύτερη περιοχή οπού είτε διαμένει, είτε επισκέπτεται. Πως όμως μπορούμε να ικανοποιήσουμε όλους τους πελάτες μας, ή, τουλάχιστον το μεγαλύτερο ποσοστό αυτών που επισκέπτονται την επιχείρηση μας;

Πλέον, οι παράγοντες που ωθούν ένα πελάτη να δειπνήσει σε ένα εστιατόριο είναι πολλοί περισσότεροι από ένα καλοστημένο πιάτο. Προσδοκά μια εμπειρία. Μια εμπειρία φιλοξενίας η οποία αποτελείται από την αξιοπιστία, το ότι δηλαδή η επιχείρηση τηρεί τις υποσχέσεις της, την ανταπόκριση, η οποία είναι η προθυμία των εργαζομένων να παρέχουν εξυπηρέτηση, την ευγένεια, την επικοινωνία και την κατανόηση των αναγκών του. Η καλή, ή μάλλον η πολύ καλή εξυπηρέτηση, δημιουργεί ένα συναισθηματικό δέσιμο ανάμεσα στον πελάτη και την επιχείρηση.

- Διαφήμιση -

Εξυπηρετώ σημαίνει καλύπτω ανάγκες, παρέχω μια υπηρεσία. Το φιλικό, εξατομικευμένο σέρβις λοιπόν, σε συνδυασμό με το καλό προσφερόμενο προϊόν, το οποίο ανταποκρίνεται στο ύφος του εκάστοτε εστιατορίου, είναι μονόδρομος. Η ικανοποίηση βέβαια, προκύπτει παράλληλα σε μεγάλο βαθμό και από την αντίληψη που έχει ο κάθε πελάτης για το προϊόν/υπηρεσία όπως επίσης και από τις προσδοκίες τις οποίες εμείς του έχουμε δημιουργήσει ως επιχείρηση. Η ικανοποίηση τους ουσιαστικά σημαίνει…

Διαβάστε περισσότερα ΕΔΩ

- Διαφήμιση -

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.