Εύρεση προσωπικού: Αποτελεσματική στρατηγική στο μισό χρόνο

38
στρατηγική προσωπικό
- Διαφήμιση -

Όταν πάνω από το 70% των εργοδοτών παγκοσμίως ισχυρίζεται πως είναι δύσκολο να βρει έμπειρους υποψηφίους και το 45% ότι δεν μπορεί να βρει εργαζομένους με τις απαραίτητες δεξιότητες, τότε μάλλον αυτό δημιουργεί προβλήματα. Πώς μπορούν οι εργοδότες να επιλέξουν τους σωστούς υποψηφίους και ποια είναι η στρατηγική που θα τους βοηθήσει να το κάνουν άμεσα;

Φαίνεται πως η πίεση του χρόνου αποτελεί τον πιο συνηθισμένο παράγοντα που πολλοί εργοδότες δεν μπορούν να επιλέξουν τους κατάλληλους υποψηφίους. Δεκάδες στοιβαγμένα βιογραφικά, υποχρεώσεις που τρέχουν και η καθημερινότητα της εργασίας δυσκολεύουν πολύ το έργο των υπεύθυνων προσλήψεων, οι οποίοι πρέπει να πάρουν μια απόφαση και πρέπει να την πάρουν σύντομα. Το προφίλ των υποψηφίων είναι ήδη γνωστό. Χρειάζονται συγκεκριμένη εργασιακή εμπειρία, σπουδές και δεξιότητες. Πώς μπορούν, λοιπόν, να αναζητήσουν γρήγορα άτομα με αυτά τα εφόδια;

- Διαφήμιση -

«Δεν υπάρχει λογική στο να προσλαμβάνουμε έξυπνους ανθρώπους για να τους πούμε τι να κάνουν. Προσλαμβάνουμε έξυπνους ανθρώπους για να πουν εκείνοι σε εμάς τι να κάνουμε» – Steve Jobs

Το Jobfind.gr, ως ένα από τα μεγαλύτερα portals της Ελλάδας με χιλιάδες θέσεις εργασίας, έρχεται να βοηθήσει στον παραπάνω προβληματισμό παρέχοντας εργαλεία που «λύνουν» τα χέρια των εργοδοτών. Μέσα από το διαδραστικό περιβάλλον διαχείρισης των βιογραφικών, οι εργοδότες μπορούν:

  • Να βλέπουν συγκεντρωμένα όλα τα βιογραφικά που λαμβάνουν για κάθε μια θέση που δημοσιεύουν.
  • Να χρησιμοποιούν εργαλεία και φίλτρα ώστε να αναζητούν τους υποψήφιους βάσει φύλου, ηλικίας, πόλης διαμονής, επιπέδου αξιολόγησης, ελάχιστου επιπέδου σπουδών, κατοχής κάρτας ανεργίας και προϋπηρεσίας.
  • Να βάζουν θετικές, αρνητικές ή ουδέτερες αξιολογήσεις μέσα από το panel διαχείρισης.
  • Να προσθέτουν σχόλια που θα τους βοηθούν να θυμηθούν τους υποψηφίους ή την ώρα συνάντησης σε κάποια συνέντευξη. Μπορούν, επίσης, να λειτουργήσουν για την καλύτερη συνεργασία του τμήματος προσλήψεων στο κομμάτι της επιλογής.

Στο Jobfind.gr τόσο το κομμάτι της αποστολής του βιογραφικού όσο και το κομμάτι της επιλογής των υποψηφίων έχει σχεδιαστεί για να μειώνει δραστικά το χρόνο πρόσληψης. Συγκεκριμένα, για τους εργοδότες ακολουθεί το σκεπτικό all-in-one, αφού με μια ματιά πριν ακόμη ανοίξει ένα βιογραφικό, ο υπεύθυνος πρόσληψης μπορεί να αντλήσει στοιχεία για τη βασική προϋπηρεσία, την τοποθεσία, την ηλικία, το φύλο, το επίπεδο σπουδών και έπειτα να προχωρήσει στην αναλυτική ανάγνωση του βιογραφικού.

- Διαφήμιση -

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.