Επιλέγοντας ένα franchise: 20 ερωτήσεις πριν την τελική απόφαση

60
franchise
- Διαφήμιση -

Όταν ο franchisee, εκείνος, δηλαδή, που ενδιαφέρεται να λειτουργήσει ένα κατάστημα μέσω της μεθόδου του franchising, συναντά τον franchisor, εκείνον που προσφέρει το σχετικό «πακέτο», υπάρχει μια σειρά πληροφοριών που ο πρώτος θα πρέπει να «πάρει» από τον δεύτερο. Και αυτό για να είναι βέβαιος πως θα έχει στη διάθεση του όλα τα δεδομένα που απαιτούνται, πριν την τελική απόφαση. Και κάπως έτσι, προκύπτει μια σειρά από 20 ερωτήσεις.

1. Μιλήστε μου για τους ανταγωνιστές σας, ειδικά για εκείνους που βρίσκονται στην περιοχή που θα δραστηριοποιηθώ εγώ. Πώς θα τους αντιμετωπίσουμε, βάσει της δικής σας ανάλυσης;

- Διαφήμιση -

2. Ποιες είναι οι επερχόμενες αλλαγές για το δικό σας concept, το marketing και τις γενικότερες δραστηριότητες;

3. Πώς σκοπεύετε να αντιμετωπίσετε τον ανταγωνισμό; Υπάρχουν πιθανοί νέοι ανταγωνιστές;

4. Ποιοι είναι οι μεγαλύτεροι ανταγωνιστικοί κίνδυνοι για τη συγκεκριμένη αγορά; Ποια είναι η σημαντικότερη ευκαιρία που προσφέρεται;

5. Ποιος ακριβώς είναι ο πελάτης σας; Τι συμβαίνει στη συγκεκριμένη αγορά;

6. Ποιο ακριβώς θα λέγατε πως είναι το προϊόν που πουλάτε;

7. Τι ακριβώς συνέβη στη δική σας αγορά, στη στρατηγική και στα μερίδια σας τα τελευταία πέντε χρόνια; Υπήρξαν νέοι ανταγωνιστές;

8. Ποιοι είναι οι μεγαλύτεροι προμηθευτές σας; Ποιοι είναι οι όροι τους γύρω από το αρχικό εμπόρευμα; Ποιοι είναι οι όροι τους για επαναλαμβανόμενες αγορές;

9. Τι κάνετε για να εξασφαλίσετε τις καλύτερες τιμές στα προϊόντα; Πραγματοποιείτε διαπραγματεύσεις και με τους προμηθευτές εξοπλισμού και υπηρεσιών;

10. Τι ποσό δαπανάτε για την έρευνα και την ανάπτυξη; Τι ποσοστό από τα κέρδη επενδύεται στον συγκεκριμένο…

Διαβάστε περισσότερα ΕΔΩ

- Διαφήμιση -

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.