Επιχειρηματικότητα: Γόβες ή γραβάτα;

58
Γόβες
- Διαφήμιση -

Μπορεί πίσω από κάθε επιτυχημένο άντρα να υπάρχει πάντα μια δυναμική γυναίκα, αλλά πίσω από κάθε επιτυχημένη γυναίκα, υπάρχει ο εαυτός της!
Και μπορεί κύριοι, οι γυναίκες να αποτελούν μόνο το 34% των αυτοαπασχολούμενων στην Ελλάδα, αλλά αντισταθμιστικά έχουν το 52% του συνολικού πληθυσμού & ας μη ξεχνάμε πως το 60% των πτυχιούχων ανώτατης εκπαίδευσης στην Ευρώπη είναι γυναίκες.

Η γυναικεία επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα μπορεί να παρουσιάζει αυξητικές τάσεις χρόνο με το χρόνο σύμφωνα με έρευνες της Icap, ωστόσο ακόμα υπάρχουν δυσκολίες ώστε να εξισορροπηθεί σωστά αυτό το παιχνίδι μεταξύ ισχυρού και ασθενούς φύλου στην οικονομική αρένα.

- Διαφήμιση -

Τι είδους δυσκολίες;
Ας ξεκινήσουμε από τις δυσκολίες πρόσβασης σε χρηματοδότηση, έλλειψη καθοδήγησης και συμβουλευτικής στα πρώτα βήματα έναρξης μιας επιχείρησης, έλλειψη ευκαιριών επαγγελματικής δικτύωσης & φυσικά δυσκολίες ως προς την εξισορρόπηση οικογενειακών και επαγγελματικών υποχρεώσεων…..

Σε κάθε επικοινωνιακή στρατηγική, η τοποθέτηση προϊόντος αποτελεί στοιχείο συνειρμού κομβικής σημασίας στη συνείδηση του άλλου και παράγοντα που καθορίζει τον τρόπο που κάνεις προβολή την προσωπικότητά σου στους άλλους.

Ο τρόπος που θα επιλέξεις να «τοποθετήσεις» τον εαυτό σου στην επιχειρηματική αρένα, καθορίζει αν είσαι παίκτης ή παράπλευρη απώλεια στα τραπέζια που κλείνονται συνεργασίες, επισυνάπτονται στρατηγικές συμμαχίες & καθορίζονται επερχόμενοι οικονομικοί δείκτες.
Για να σε πάρουν σοβαρά, πρέπει να μάθεις να παίζεις καλά το παιχνίδι. Και το παιχνίδι έχει κανόνες και ρήτρες….

Κι ενώ οι άντρες κρατούν στα χέρια τους σημαντικά χαρτιά, όπως το ρίσκο, την αυτοπεποίθηση, τον ανταγωνισμό, την αποφασιστικότητα και τη σταθερότητα στις αποφάσεις τους, στον αντίποδα οι γυναίκες έχουν μια διόλου αμελητέα λίστα χαρακτηριστικών στη φαρέτρα τους.

Κι όταν το ασθενές φύλο σπάει το καλούπι και επενδύει στον εαυτό του, στο personal branding του και από απαθής καταναλωτής μετατρέπεται σε στρατηγικό πιόνι της οικονομικής πραγματικότητας, μόνο ελπιδοφόρα μπορεί να είναι τα μηνύματα….

Εν τέλει είναι μύθος ή πραγματικότητα ότι η γυναικεία προσωπικότητα δεν είναι συμβατή με την επιχειρηματικότητα;
Υπάρχει συγκεκριμένος συμβατός δότης;…

Αφροδίτη Κράβαρη
Επικοινωνιολόγος/ Digital & Content Marketer

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο ΕΔΩ

- Διαφήμιση -

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.