ΣΔΕ: Τα 8 θέματα που απασχολούν τους διαφημιζόμενους στην ψηφιακή διαφήμιση

63
ΣΔΕ
- Διαφήμιση -

Στην εφαρμογή του Global Media Charter, του Παγκόσμιου Χάρτη για τα Διαφημιστικά Μέσα στον οποίο καταγράφονται τα σημαντικότερα θέματα / προβλήματα που απασχολούν τους marketers παγκοσμίως και που δημιουργήθηκε από την Παγκόσμια Ομοσπονδία Διαφημιζομένων (WFA) για την καλύτερη λειτουργία του ψηφιακού οικοσυστήματος, φαίνεται πως δίνει έμφαση ο Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ).

Ο ΣΔΕ «λόγω της σημαντικότητας του θέματος για την αποκατάσταση της εμπιστοσύνης των καταναλωτών προς τις μάρκες, αλλά και για την ενίσχυση της εμπιστοσύνης μεταξύ όλων των stakeholders της ψηφιακής αγοράς», αποφάσισε το 2019 να είναι χρονιά αφιερωμένη στο Global Media Charter. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει, «χωρίς μισόλογα, χωρίς φόβο, χωρίς καμία ανοχή για φαινόμενα που απειλούν τις μάρκες, την αποτελεσματικότητα της επένδυσής τους και τη σχέση τους με τον καταναλωτή».

- Διαφήμιση -

Για το θέμα ο Πρόεδρος του ΣΔΕ, κ. Γρηγόρης Αντωνιάδης, σχολίασε ότι «σήμερα, καθώς το digital αναπτύσσεται και ωριμάζει, βρισκόμαστε σε ένα νέο κομβικό σημείο. Σημαντικά για τους διαφημιζομένους ζητήματα, όπως το viewability, το brand safety, η μέτρηση και η πιστοποίηση από τρίτους ανεξάρτητους φορείς, είναι μερικά μόνο από τα θέματα που πραγματεύεται το Global Media Charter και απαιτούν επίλυση.»

 

 

Οκτώ τομείς συγκεντρώνουν τις ανησυχίες των διαφημιζομένων και ταυτόχρονα εμφανίζονται ως «η μεγαλύτερη ευκαιρία», ώστε να τεθεί σε νέες βάσεις ο τρόπος με τον οποίο λειτουργεί το ψηφιακό οικοσύστημα. Αυτοί οι τομείς αποτελούν τις αρχές του Global Media Charter.

  • Μηδενική ανοχή στη διαφημιστική απάτη (ad fraud) και αποζημίωση για τυχόν παραβιάσεις
  • Αυστηρή προστασία του brand safety (της ασφάλειας της μάρκας)
    Viewability (διασφάλιση της θεασιμότητας της διαφήμισης)
  • Διαφάνεια σε όλο το εύρος της αλυσίδας της διαφήμισης
  • Μέτρηση και πιστοποίηση από τρίτους (third party verification & measurement) ως βασικό προαπαιτούμενο
  • Ζητήματα «walled garden»
  • Βελτίωση των προτύπων διαφάνειας στα δεδομένα
  • Βελτίωση της εμπειρίας του χρήστη

Η κ. Μαριάνα Κορδοπάτη, μέλος του Δ.Σ. και της Ομάδας Digital του ΣΔΕ εξηγεί ότι «πρόκειται για θέματα που απαιτούν από τους διαφημιζόμενους σε βάθος γνώση. Κι αυτό αποφασίσαμε να κάνουμε φέτος ως ΣΔΕ: να βάλουμε το θέμα στην agenda της ελληνικής αγοράς και να εκπαιδεύσουμε τα μέλη μας. To Global Media Charter καλεί τους διαφημιζόμενους να ζητήσουν από τους συνεργάτες τους στο ψηφιακό οικοσύστημα (agencies, publishers, ad tech εταιρείες και πλατφόρμες) να αναλάβουν προωτοβουλίες που θα ενισχύσουν τη διαφάνεια, την ασφάλεια και την αποτελεσματικότητα. Για το καλό όλων. Από την πλευρά τους οι διαφημιζόμενοι, με την υιοθέτηση του Global Media Charter, ανέλαβαν μία σειρά δεσμεύσεων έναντι του οικοσυστήματος.»

«Ξεκινήσαμε από τα απλά, την απόδοση του Global Media Charter στα ελληνικά και την αποστολή του σε όλες τις εταιρίες μέλη μας, ενώ θα ακολουθήσει σειρά δράσεων προβολής και εκπαίδευσης στη διάρκεια της χρονιάς. Προγραμματίζουμε εξειδικευμένα digital sessions & workshops για τα μέλη μας και πολλές ακόμα συμπληρωματικές δράσεις», λέει η κ. Νερίνα Κοιμιώτη, Γενική Διευθύντρια του Συνδέσμου.

- Διαφήμιση -

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.