Η Ανάπτυξη είναι θέμα Ανθρώπων

Ανάπτυξη
- Διαφήμιση -

Σε μια εποχή που στην Ελλάδα απειλούμαστε με brain drain και 500.000 συμπολίτες μας έχουν φύγει κατά τη διάρκεια της κρίσης, αναζητώντας ένα καλύτερο μέλλον άλλου, εμείς πρέπει να συμβάλλουμε ώστε να αξιοποιηθούν οι ευκαιρίες και οι προκλήσεις, εδώ.

Αυτός είναι άλλωστε ο ρόλος ενός εκπαιδευτικού ιδρύματος τον 21ο αιώνα, να προσφέρει υψηλό επίπεδο γνώσεων και καινοτομίας, ώστε σε συνεργασία με τις επιχειρήσεις και την κοινωνία, να φέρουν ευημερία.

- Διαφήμιση -

Πράγματι, πολλές διεθνείς εταιρίες όπως η Google, η Amazon, το Facebook αναπτύχθηκαν κοντά σε τεχνολογικά πάρκα όπως η Silicon Valley, για να έχουν στελέχη με γνώσεις υψηλού επιπέδου. Όπως λέει ο λέει ο Sir Tim Wilson (ένας από τους στοχαστές της πανεπιστημιακές εκπαίδευσης και πρώην Πρύτανης του University of Hertfordshire) όταν οι φυσικοί πόροι της χώρας είναι περιορισμένοι, η χώρα εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τις δεξιότητες του πληθυσμού της. Γι ‘αυτό και πολλές χώρες ενθαρρύνουν την εισροή ειδικευμένων ατόμων, περιορίζοντας ταυτόχρονα τη μετανάστευση των ατόμων με λιγότερες δεξιότητες.

Είναι αλήθεια ότι ο διεθνής ανταγωνισμός πιέζει, ώστε οι επιχειρήσεις να προσαρμοσθούν στις νέες συνθήκες και έχουμε ανάγκη από περισσότερο ανταγωνιστικές ελληνικές επιχειρήσεις, που να μπορούν να παράγουν και να προσφέρουν στην αγορά, προϊόντα και υπηρεσίες υψηλής ποιότητας και προστιθέμενης αξίας, σε τιμές ανταγωνιστικές και με αποτελεσματικούς μηχανισμούς προβολής και διακίνησης, με στελέχη που διαθέτουν την κατάλληλη νοοτροπία και την γνωστική ανανέωση, τον οραματισμό και την ικανότητα της ταχείας υλοποίησης. Στελέχη με δυνατότητα να αναπτύξουν την εταιρεία.

Οι ελληνικές επιχειρήσεις, ανεξαρτήτως μεγέθους, έχουν αντιληφθεί το όφελος της συνεχούς εκπαίδευσης του προσωπικού τους και επενδύουν σε αυτό. Η συνεχής εκπαίδευση των στελεχών με εμπειρία στην αγορά εργασίας είναι απαραίτητη για τα στελέχη και θα έλεγα ζωτικής σημασίας για τον εκσυγχρονισμό των ίδιων των επιχειρήσεων αλλά και για την προσαρμογή στη κουλτούρα και τη λογική των millennials, που έχουν διαφορετική αντίληψη όχι μόνο ως κοινό-στόχος του τμήματος μάρκετινγκ αλλά κυρίως σε ό,τι αφορά τη συνεργασία μαζί τους, όλων των τμημάτων μιας επιχείρησης.

Είναι επομένως η εξειδικευμένη γνώση και το κατάλληλο πρόγραμμα σπουδών, με τη σωστή ενθάρρυνση και την καθοδήγηση που θα βοηθήσουν κάποιον, τόσο να συλλάβει την ιδέα όσο και να την υλοποιήσει, με ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα δράσης, είτε εκείνος είναι ελεύθερος επαγγελματίας είτε στέλεχος.

- Διαφήμιση -

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.