Ευρωεκλογές: Το Facebook αυστηροποιεί τους κανονισμούς για τις πολιτικές διαφημίσεις

86
facebook
- Διαφήμιση -

Εν όψει των ευρωεκλογών, τον ερχόμενο Μάιο, η Facebook ανακοίνωσε σημαντικές αλλαγές στον τρόπο κατά τον οποίο λειτουργούν οι διαφημίσεις πολιτικού περιεχομένου στην πλατφόρμα της.

Βάσει αυτού, η εταιρεία παρουσίασε νέα εργαλεία, στοχεύοντας στην παρεμπόδιση της χρήσης της διαδικτυακής διαφήμισης για ξένες παρεμβάσεις στις διαδικασίες αλλά και στην αύξηση της διαφάνειας γύρω από όλες τις μορφές πολιτικής διαφήμισης.

- Διαφήμιση -

Σύμφωνα με τις αλλαγές, οι Ευρωπαίοι διαφημιστές θα πρέπει να εξουσιοδοτούνται για την παρουσίαση διαφημίσεων που σχετίζονται με τις ευρωεκλογές, με την εταιρεία να ζητά έγγραφα και να πραγματοποιεί ελέγχους για την πιστοποίηση της ταυτότητας τους.

Την ίδια στιγμή, τονίζεται πως όλες οι διαφημίσεις σε Facebook και Instagram θα πρέπει να εμφανίζουν τις σχετικές διευκρινήσεις, όπως για παράδειγμα το ποιος πλήρωσε για αυτές. Καλούνται όλες οι πολιτικές καμπάνιες να προχωρήσουν στις πιστοποιήσεις, με τα σχετικά «μπλοκαρίσματα» να μπαίνουν σε εφαρμογή από τα μέσα του τρέχοντος μήνα.

Τέλος, διαθέσιμο θα είναι και το εργαλείο Ads Library, από το οποίο οι χρήστες θα μπορούν να δουν όλο το σχετικό περιεχόμενο.

- Διαφήμιση -

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.