Δέκα λόγοι για να βάλετε ραπανάκια στο πιάτο

68
ραπανάκια
- Διαφήμιση -

Η έκφραση «ραπανάκια για την όρεξη» έχει κυριαρχήσει για να μας ανοίγει η όρεξη, ωστόσο τα ραπανάκια έχουν πολλές όψεις που αξίζει να γνωρίζετε.

Τα ραπανάκια περιέχουν φυτοστερόλες , οι οποίες βοηθούν στη μείωση της χοληστερόλης .

- Διαφήμιση -

Ένα ραπανάκι περιέχει μόλις… 1 θερμίδα. Αν είναι μικρό, οι θερμίδες του μπορεί να είναι 0.

Ταιριάζει στη σαλάτα σας για έξτρα τραγανή υφή.

Περιέχει βιταμίνη C, Κ, νιασίνη (Β3), B6, χολίνη, φολικό οξύ , νάτριο, κάλιο, φώσφορο, σελήνιο και φυτικές ίνες.

Ανήκει στην ίδια οικογένεια με το λάχανο και έχει ελαφρώς πιπεράτη γεύση.

Ραπανάκι σε ποσότητα ενός φλιτζανιού μας χαρίζει περίπου το 30% της βιταμίνης C που χρειαζόμαστε καθημερινά.

Περιέχει ασβέστιο, σίδηρο, μαγνήσιο , κάνοντας καλό στην υγεία των οστών και την ενέργεια του οργανισμού.

Ο χυμός του βοηθά στην απόχρεμψη και βελτιώνει την κινητικότητα του εντέρου.

Έχει διουρητικές ιδιότητες με αποτέλεσμα η κατανάλωσή του να βοηθά σε περιπτώσεις οιδημάτων.

Περιέχει λουτεΐνη, η οποία αποδεδειγμένα έχει ισχυρή αντιοξειδωτική και αντικαρκινική δράση.

- Διαφήμιση -

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.