10 χρυσοί κανόνες για να είσαι υγιής τη νέα χρονιά

250
10
- Διαφήμιση -

Νέος χρόνος, νέα αρχή, νέοι στόχοι.

Ας μηδενίσουμε το κοντέρ και ας καλωσορίσουμε το 2019 κάνοντας μερικές αλλαγές στη ζωή μας με σκοπό να είμαστε πιο υγιείς.

- Διαφήμιση -

Άλλωστε η υγεία είναι το πιο σημαντικό πράγμα και πρέπει να της δίνουμε την απαραίτητη σημασία.

Είναι ωραίο να ξεκινάς από την αρχή, να βάζεις στόχους, να επιδιώκεις κάτι καλύτερο από αυτό που ήδη ζεις. Να ακούς τις ανάγκες σου, να νιώθεις ισορροπία, να ζεις με χαμόγελο. Όλα αυτά συντελούν στην καλή υγεία, σωματική και ψυχική.

Η πρώτη μέρα του έτους σηματοδοτεί νέα ξεκινήματα και αποφάσεις για καλύτερες και πιο υγιεινές επιλογές στη ζωή μας. Ποτέ δεν είναι αργά να βελτιωθούμε και να βελτιώσουμε τον τρόπο ζωής μας.

Το μυστικό για την επίτευξη κάθε στόχου είναι τα μικρά και σταθερά βήματα. Μόνο έτσι θα καταφέρνουμε να πετύχουμε τους στόχους που βάλαμε για τη νέα χρονιά.

Και ο στόχος μας για τη νέα χρονιά είναι να είμαστε πιο υγιείς και να νιώσουμε μεγαλύτερη ευεξία και περισσότερη ενέργεια.

Αν θες να δεις την αλλαγή, πρέπει να κάνεις κάτι διαφορετικό από αυτό που μέχρι τώρα έκανες. Τη νέα χρόνια μπορείς να εντάξεις στην καθημερινότητά σου 10 συνήθειες που μπορούν να κάνουν την διαφορά.

1. Πιες περισσότερο νερό
Οι περισσότεροι άνθρωποι δεν ενυδατώνουν σωστά τον οργανισμό τους και αρκούνται στον καφέ και τα αναψυκτικά. Την επόμενη φορά που θα θελήσεις να πιεις κάτι, προτίμησε να πιεις νερό αντί το αγαπημένο σου αναψυκτικό. Ο στόχος για αυτή την χρονιά είναι να πίνεις τουλάχιστον 8 ποτήρια νερό την ημέρα.

2. Να κάνεις 10 push-ups την ημέρα
Αν σου λέγαμε πως κάνοντας λίγα και μόνο push-ups κάθε απόγευμα (αντί να χαζεύεις στην τηλεόραση) θα άλλαζε τελείως το κορμί σου, δεν θα το σκεπτόσουν διαφορετικά;

3. Γίνε πιο κοινωνική και άρχισε να μιλάς σε ανθρώπους περισσότερο
Ερευνες έχουν δείξει ότι το να είσαι κοινωνική συνδέεται άμεσα με την υγεία και την μακροζωία. Οι καλές κοινωνικές σχέσεις δίνουν χρόνια στη ζωή ενός ανθρώπου.

4. Στο επόμενο πάρτι που θα πας, πιες ένα ανθρακούχο νερό πριν πιεις αλκοόλ
Περιόρισε την κατανάλωση αλκοόλ αυτή την χρονιά. Την επόμενη φορά που θα βγεις έξω, προτίμησε ένα ποτήρι ανθρακούχο νερό αντί για κρασί ή ποτό.

5. Άρχισε να τρως σε μικρότερο πιάτο
Οι περισσότεροι βάζουν στόχο με τη νέα χρονιά να χάσουν μερικά παραπανίσια κιλά. Αν είσαι μία από αυτούς, μπορείς να δοκιμάσεις να τρως σε μικρότερο πιάτο για να δεις άμεσα αποτελέσματα.

6. Μέτρα ως το δέκα πριν μιλήσεις όταν είσαι θυμωμένη
Κανείς δεν θέλει να τσακώνεται. Και επειδή τις περισσότερες φορές λέμε πράγματα που μετανιώνουμε όταν είμαστε θυμωμένοι, καλό είναι να πάρεις μια βαθιά ανάσα και να μετρήσεις ως το δέκα, πριν αρχίσεις να φωνάζεις.

7. Αρχισε να κάνεις γιόγκα
Αρκετές είναι οι έρευνες που αποδεικνύουν ότι η γιόγκα έχει αντικαταθλιπτική δράση και μειώνει τα συμπτώματα της κατάθλιψης. Η γιόγκα είναι η απόλυτη συγκέντρωση στο παρόν και χτίζει την αυτεπίγνωσή μας.

8. Κάνε ένα τσεκ απ
9. Κράτα ένα ημερολόγιο διατροφής
Η καθημερινή καταγραφή των γευμάτων σου σε ένα ημερολόγιο θα σε βοηθήσει πάρα πολύ να πιάσεις τους στόχους σου για την υγιεινή διατροφή.
10. Ρώτα την οικογένειά σου για το ιστορικό της υγείας τους

- Διαφήμιση -

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.