Ποια θα είναι τα ποιο σημαντικό trends γύρω από την κοινωνική δικτύωση, για τις επιχειρήσεις και τα brands, το 2019;
Τις απαντήσεις έχει η ετήσια έρευνα του Hootsuite, της γνωστής social media management πλατφόρμας, βασισμένης σε δείγμα 3.000 χρηστών της υπηρεσίας, από μεγάλες εταιρείες μέχρι μικρά agencies.
Ανοικοδόμηση της εμπιστοσύνης
Σύμφωνα με την έρευνα, το 50% θεωρεί πως η παροχή προσωποποιημένου περιεχομένου και εμπειριών θα είναι μια βασική πρόκληση. Τα brands στοχεύουν πλέον στη δημιουργία ποιοτικού περιεχομένου το οποίο θα τους φέρει υψηλό engagement και μια καλύτερη επαφή με το κοινό τους.
Βασικά tips: Δημιουργήσετε ένα hashtag που θα συνδέσει την κοινότητα σας γύρω κάποιον κοινό σκοπό, τρέξτε ένα Twitter chat με κάποιο συγκεκριμένο hashtag, δημιουργήστε ένα Facebook Group για κάποιο κοινό ενδιαφέρον του κοινού σας.
Στροφή προς τα stories
Το 64% όσων συμμετείχαν στην έρευνα είτε έχει υιοθετήσει τα Instagram Stories στην στρατηγική του γύρω από τα social media είτε σκοπεύει να το κάνει μέσα στους επόμενους 12 μήνες. Κάτι που δείχνει πως το format των «εφήμερων ιστοριών» όχι μόνο έχει έρθει για να μείνει αλλά και να παίξει και κυρίαρχο ρόλο.
Βασικά tips: Αρχίστε να πειραματίζεστε με τα stories στις διάφορες πλατφόρμες που προσφέρουν ένα τέτοιο χαρακτηριστικό, δημιουργήστε περιεχόμενο αποκλειστικά για stories, κάντε χρήση των Stories Highlight, εκμεταλλευτείτε όλο το δυναμικό της εταιρείας σας για να δημιουργήσετε ξεχωριστό περιεχόμενο.
Μεγαλύτερα budgets για διαφημίσεις
Είναι πλέον γνωστό πως αυξάνονται τα budget για προώθηση περιεχομένου στα social media. Και το 64% των συμμετεχόντων της έρευνας που υποστηρίζει πως υπάρχει μείωση στο organic reach και πως απαιτούνται μεγαλύτερα budgets για διαφήμιση το επιβεβαιώνει αυτό. Ήδη, οι marketers έχουν αυξήσει κατά 32% τα σχετικά κεφάλαια μέσα στο 2018 και παράγουν πλέον περισσότερες διαφημίσεις από ποτέ.
Βασικά tips: Στοχεύστε το κατάλληλο κοινό, ορίστε τους στόχους σας και επενδύστε σε περιεχόμενο υψηλής ποιότητας.
Shopping μέσω των social
Το 28% των εταιρειών που συμμετείχαν στην έρευνα του Hootsuite απάντησε πως έχει ήδη υιοθετήσει το social commerce ή σκοπεύει να το πράξει μέσα στους επόμενους δώδεκα μήνες. Ολοένα και περισσότερες τεχνολογικές καινοτομίες κάνουν την εμφάνιση τους για απευθείας αγορά περιεχομένου μέσα από πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης και οι εταιρείες δείχνουν ολοένα και πιο έτοιμες να τις υιοθετήσουν.
Βασικά tips: Προβάλλετε προϊόντα σε δημοσιεύσεις και ιστορίες, κοινοποιήστε περιεχόμενο εμφανίζοντας τα προϊόντα σας σε χρήση, προωθήστε τα προϊόντα σας μέσω διαγωνισμών.
Κυριαρχία του messaging
Οι messaging πλατφόρμες με τους περισσότερους users έχουν πλέον 5 δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες κάθε μήνα, πολύ περισσότερους από τα «παραδοσιακά» κοινωνικά δίκτυα. Άλλωστε, το 46% έχουν υιοθετήσει στην στρατηγική τους τις συγκεκριμένες εφαρμογές ή σκοπεύει να προχωρήσει σε κάτι τέτοιο μέσα στους επόμενους 12 μήνες. Οι χρήστες δαπανούν πλέον περισσότερο χρόνο για την ανταλλαγή μηνυμάτων. Αυτή η μετάβαση από δημόσιους σε ιδιωτικούς «χώρους» αλλάζει τις προσδοκίες των καταναλωτών.
Βασικά tips: Ενεργοποιήστε τον Messenger για την σελίδα σας στο Facebook, ενσωματώστε στην ιστοσελίδα σας plugins που κάνει χρήση messaging, χρησιμοποιήστε το messaging για την εξυπηρέτηση των πελατών σας, χρησιμοποιήστε messaging bots και πραγματοποιήστε διαγωνισμούς που εκμεταλλεύονται τις συγκεκριμένες λειτουργίες.