Πώς αλλάζει το λιανικό εμπόριο η τεχνητή νοημοσύνη

0
44
τεχνητή νοημοσύνη
- Διαφήμιση -

Στο μέλλον ένα μεγάλο κομμάτι της ζήτησης θα εξυπηρετείται online και τα συνολικά τετραγωνικά των φυσικών καταστημάτων, κατ’ επέκταση και ο αριθμός των εργαζομένων σε αυτά, θα είναι μικρότερος. Ωστόσο μία νέα γενιά εργαζομένων με αυξημένες δεξιότητες και ειδίκευση στους τομείς των μαθηματικών, της στατιστικής, των big data analytics του προγραμματισμού, της γραφιστικής, του marketing και της επικοινωνίας, θα έρθει να υποστηρίξει τις κεντρικές οργανώσεις των εταιριών λιανικής, επισήμανε ο Γιάννης Βασιλάκος, αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος, Kotsovolos – Dixons South East Europe, Ελλάδα, μιλώντας στο συνέδριο του Economist με θέμα «Η τεχνητή νοημοσύνη στον κλάδο του λιανικού εμπορίου»

Το μόνο σίγουρο είναι ότι όσο και να αλλάξει το μίγμα των καναλιών, ο συνδυασμός φυσικών και ψηφιακών καναλιών πώλησης θα τοποθετεί πάντα τις εταιρίες λιανικής ανάμεσα στους μεγάλους εργοδότες παγκοσμίως, και όσο η τεχνολογία αντιμετωπίζεται ως το μέσο για καλύτερη εξυπηρέτηση και κατ’ επέκταση καλύτερη ζωή, είμαι αρκετά αισιόδοξος για το μέλλον της λιανικής αλλά και των ανθρώπων που εργάζονται σε αυτήν» πρόσθεσε ο κ. Βασιλάκος.

- Διαφήμιση -

Ο ίδιος σημείωσε ότι η ταχεία διείσδυση τεχνολογιών που συνδυάζουν τεχνητή νοημοσύνη και αναγνώριση φωνής, μέσα από προϊόντα που ενσωματώνουν Google Assistant, Apple Siri ή Amazon Alexa, αλλάζουν ταχύτατα τον τρόπο που οι σημερινοί καταναλωτές διαδρούν με τα τεχνολογικά προϊόντα, αλλά και τον ψηφιακό κόσμο: Πέρα από το αυτονόητο που επιτάσσει τον μετασχηματισμό των online καταστημάτων ώστε να είναι συμβατά με αναγνώριση φωνής (voice recognition) και να έχουν τη δυνατότητα να απαντούν σε σύνθετες ερωτήσεις καταναλωτών μέσα από…

Διαβάστε περισσότερα ΕΔΩ

- Διαφήμιση -

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.