Πώς να πίνω νερό; Οι ιδέες των Shape editors για να πίνεις την ποσότητα που πρέπει

0
45
νερό
- Διαφήμιση -

Εσύ ξέρεις πόσο νερό πρέπει να πίνεις καθημερινά; Γενικά τα υπουργεία Υγείας και οι διεθνείς οργανισμοί είναι πολύ διστακτικοί στη σύσταση ενός ακριβούς αριθμού κατανάλωσης νερού για όλους, καθώς οι ανάγκες είναι εξατομικευμένες.

Μετά από πολλές μελέτες όμως και αφού έκρινε ότι είναι υπαρκτή η ανάγκη ενός συστήματος προσδιορισμού για να κατευθυνθούν οι παγκόσμιες αρχές, ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας κατέληξε στην εκτίμηση –με βάση έναν ενήλικα άνδρα βάρους 70 κιλών και μιας γυναίκας 58 κιλών, κάτω από τις κανονικές συνθήκες– ότι οι ενήλικες γυναίκες χρειάζονται 2,2 λίτρα νερό ημέρα και οι άνδρες 2,5 λίτρα/ημέρα. Οι αριθμοί αυτοί φτάνουν στα 4,5 λίτρα, ίδιο και στα δύο φύλα, σε περίπτωση έντονης δραστηριότητας ή αυξημένης θερμοκρασίας.

- Διαφήμιση -

Πώς θα καταφέρεις να πιεις σε καθημερινή βάση την ποσότητα που πρέπει; Παρακάτω θα βρεις μερικά δικά μας tricks που μας βοήθησαν να κάνουμε πιο εύκολη την κατανάλωση της ποσότητας που συστήνεται.

Πώς να πίνω νερό; Οι ιδέες των Shape editors για να πίνεις την ποσότητα που πρέπει

Πρόσθεσε ένα μπαστούνι κανέλας: Βύθισε ένα μπαστουνάκι κανέλας σε 1 κούπα με νερό και μετά ανάμειξε το υγρό που προκύπτει με παγωμένο νερό και παγάκια. Εκτός από γεύση, κερδίζεις και όλα τα ευεργετικά στοιχεία της κανέλας, όπως η μείωση της χοληστερίνης και των επιπέδων του σακχάρου στο αίμα σου.
Πρόσθεσε χυμό φρούτων ή φρούτα για γεύση: Ρίχνοντας ελάχιστη ποσότητα από χυμό φρούτων στο νερό σου ή και κομμένα φρούτα, προσθέτεις γεύση και χρώμα στο ποτήρι σου χωρίς ζάχαρη.

Απόκτησε έναν ενσταλακτή νερού: Είναι απλός στη χρήση και σου λύνει τα χέρια όταν πρόκειται να αναβαθμίσεις τη γεύση του νερού προσθέτοντας τη γεύση φρούτων, όπως τα βατόμουρα. Θα αποτελέσει σίγουρα και αντικείμενο συζήτησης στο γραφείο ή στο γυμναστήριο, καθώς όλοι θα το θαυμάζουν για το σχεδιασμό του.

Βάλε βότανα:
Μπορείς εύκολα να δώσει ιδιαίτερη γεύση στο νερό σου προσθέτοντάς του λίγη μέντα ή θρυμματισμένο βασιλικό (σαν να φτιάχνεις μοχίτο χωρίς τη ζάχαρη και το αλκοόλ). Βάλε τα φυλλαράκια στο νερό το βράδυ και μη φοβηθείς να προσθέσεις και λίγο χυμό λεμονιού το πρωί.

Φτιάξε παγάκια με γεύση: Αν καταψύξεις νερό με μούρα, φράουλες ή και ανανά, θα λατρέψεις τα γευστικότατα πολύχρωμα παγάκια που θα στολίζουν το νερό σου. Εναλλακτικά, μπορείς να κάνεις παγάκια με βότανα, που κι αυτά θα δώσουν χρώμα και γεύση στο νερό σου.

Πίνε νερό πριν κάθε γεύμα: Αντί να πίνεις νερό μετά το γεύμα, γεγονός που δε βοηθά τη γρήγορη πέψη, δοκίμασε να πίνεις 15 λεπτά πριν το γεύμα σου. Έτσι, θα νιώθεις και περισσότερο χορτάτη, γιατί, όπως λέει και ο σοφός λαός, μήπως δεν πεινάς, αλλά διψάς;

Φρόντισε το νερό να είναι σε εμφανές σημείο: Για να θυμάσαι να πίνεις το νερό που πρέπει, έχε το ποτήρι με το νερό μπροστά σου. Αυτό ισχύει και στη διατροφή: Αν θες να τρως περισσότερα φρούτα, τοποθέτησέ τα σε σημείο που να τα βλέπεις συχνά.

- Διαφήμιση -

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.