Ανοίγει τις πύλες της η Philoxenia στη Θεσσαλονίκη

0
29
Philoxenia
- Διαφήμιση -

Έκθεση – ορόσημο για τον ελληνικό τουρισμό, στην οποία αποτυπώνεται το μέλλον της τουριστικής ανάπτυξης της χώρας αποτελεί η Philoxenia, που πραγματοποιείται για 34η φορά από τις 9-11 Νοεμβρίου του 2018 στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης.

Η Philoxenia δίνει τη δυνατότητα στους επαγγελματίες του κλάδου να προβάλλουν τις επιχειρήσεις τους, αλλά και στην αυτοδιοίκηση να παρουσιάσει τις ομορφιές των ελληνικών προορισμών.

- Διαφήμιση -

Η αντοχή της στο χρόνο αποτελεί απόδειξη της συνέπειας, με την οποία αντιμετωπίζει τον τουρισμό ο εθνικός εκθεσιακός φορέας.

Ποιοι είναι οι «ασημένιοι» τουρίστες? Ποια είναι τα διαφορετικά κίνητρα των αυτών των τουριστικών ομάδων? Τι ψάχνουν όταν ταξιδεύουν? Οι τάσεις του τουρισμού για τους ασημένιους τουρίστες ακολουθούν τα ίδια πρότυπα όπως και για τους άλλους τουρίστες? Ποια η τεχνογνωσία που απαιτείται ώστε ο τουριστικός κλάδος της χώρας να εκμεταλλευτεί κατάλληλα αυτή την ηλικιακή κατηγορία ταξιδιωτών προς όφελος της επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου?

Ερωτήματα και θέματα που θα απασχολήσουν το συνέδριο της έκθεσης τουρισμού PHILOXENIA, το οποίο θα δώσει βήμα σε εκλεκτούς ομιλητές από την Ελλάδα και το εξωτερικό για να προσφέρουν τα φώτα τους στους επαγγελματίες του τουριστικού κλάδου και δη, του ξενοδοχειακού.
Το συνέδριο αποτελεί συνδιοργάνωση της ΔΕΘ-HELEXPO και της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων (ΠΟΞ) και θα πραγματοποιηθεί 10 Νοεμβρίου στο συνεδριακό κέντρο «Ν. ΓΕΡΜΑΝΟΣ» της HELEXPO.

Τα τουριστικά ρεύματα ηλικίας άνω των 55, συνταξιούχοι ή μη συνταξιούχοι, διαφέρουν ανάλογα με την ηλικιακή ομάδα, το κοινωνικοοικονομικό προφίλ και τις προσωπικές προτιμήσεις. Οι “ασημένιοι” τουρίστες συνήθως έχουν χαμηλότερο μεσαίο εισόδημα από ό,τι ο υπόλοιπος πληθυσμός, αλλά είθισται να ξοδεύουν περισσότερα για τις διακοπές τους.

Παράλληλα, τα τελευταία χρόνια, τείνουν να αποτελέσουν το μεγαλύτερο μέρος της τουριστικής αγοράς καθώς ταξιδεύουν περισσότερο από άλλες εποχές. Aυτοί οι ταξιδιώτες έχουν μεγάλη τουριστική εμπειρία, αποτελώντας ίσως τους πιο απαιτητικούς καταναλωτές. Ωστόσο, είναι πιο ευέλικτοι ως προς το πότε μπορούν να ταξιδέψουν και γι αυτό δεν επιλέγουν περιόδους τουριστικής αιχμής.

H είσοδος στο συνέδριο είναι ελεύθερη.

- Διαφήμιση -

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.