Διώχνουμε το άγχος με τρεις έξυπνες διατροφικές επιλογές

άγχος
- Διαφήμιση -

Αν και το καλοκαίρι με τη λιακάδα και την προοπτική διακοπών βοηθάει, παρ’ όλ’ αυτά το άγχος της καθημερινότητας δεν μας αποχωρίζεται εύκολα. Εκτός από εκτόνωση με διάφορους τρόπους (γυμναστική, χορό), αναπνοές, μασάζ και καλή παρέα, μπορούν να βοηθήσουν και τα παρακάτω.

Καταναλώστε τα σωστά τρόφιμα Όσπρια, φρέσκα λαχανικά, φρούτα, γαλακτοκομικά προϊόντα, δημητριακά και ρύζι προσφέρουν στον οργανισμό πληρότητα και ηρεμία. Στην αντίπερα όχθη βρίσκονται τα πικάντικα φαγητά, το τουρσί, το κοτόπουλο, το ψάρι, το κρέας, το τυρί, το κρεμμύδι και το σκόρδο, που παρά τα οφέλη τους, μειώνουν την ικανότητα να αντιμετωπίσει κανείς αγχωτικές καταστάσεις.

- Διαφήμιση -

Δοκιμάστε χαλαρωτικά βότανα Ορισμένα βότανα και χορταρικά όπως το κάρδαμο, το σέλινο, η μέντα, το χαμομήλι και ο μάραθος έχουν χαλαρωτικές ιδιότητες. Συγκεκριμένα, τροφοδοτούν το μυαλό και το σώμα με ενέργεια και βοηθούν στην αποκατάσταση της ισορροπίας στον οργανισμό.

Περιορίστε τα ανθυγιεινά ποτά Δεν είναι λίγοι αυτοί που είναι εθισμένοι σε κάποια μορφή διεγερτικών ροφημάτων που βοηθούν στην εγρήγορση του οργανισμού. Η καφεΐνη και το αλκοόλ, όμως, εντείνουν τα συναισθήματα του άγχους, ενώ τα αναψυκτικά, εκτός από αύξηση των επιπέδων του στρες, προκαλούν και ανθυγιεινές παρενέργειες , αφού αυξάνουν το σωματικό βάρος, που προσθέτει επιπλέον άγχος.

Μέσα σε όλα, θυμηθείτε ότι η σωστή αναπνοή παίζει πολύ σημαντικό ρόλο. Χρειάζονται αργές και βαθιές εισπνοές και εκπνοές κάθε πρωί και βράδυ, προκειμένου να ηρεμήσει ο οργανισμός και να δεχτεί την κατάλληλη ποσότητα οξυγόνου, που απαιτείται για τη σωστή του λειτουργία.

- Διαφήμιση -

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.