Περπάτημα: Ανακάλυψε τα τεράστια οφέλη

περπάτημα οφέλη
- Διαφήμιση -

Πάμε για Περπάτημα και ανακάλυψε τα τεράστια οφέλη που δεν φαντάζεσαι!
Το περπάτημα είναι ένας από τους πιο ευχάριστους και αποτελεσματικούς τρόπους για να διατηρήσουμε ή να βελτιώσουμε τη φυσική μας κατάσταση. Είναι μια άσκηση κατάλληλη για όλους και θεωρείται απαραίτητη, τόσο για όσους έχουν καθιστική ζωή, όσο και για τους ανθρώπους μεγάλης ηλικίας, όταν δεν είναι συνηθισμένοι σε κάποια δυναμική άσκηση.

Οφέλη:
– Μας βοηθάει να διατηρήσουμε το σωματικό μας βάρος σε φυσιολογικά επίπεδα.
– Το περπάτημα μετά το φαγητό, όχι απευθείας, αλλά μετά από 10-15 λεπτά, δεν μας βοηθά μόνο να κάψουμε κάποιες θερμίδες αλλά βοηθά και στην διαδικασία της πέψης.
Μπορεί να μειώσει τα συμπτώματα της ήπιας και μέτριας κατάθλιψης.
– Για όσους περπατάμε το πρωί, το λαμπερό πρωινό φως του ήλιου βοηθά στο συγχρονισμό του βιολογικού μας ρολογιού.
– Μας βοηθάει να κοιμηθούμε γρηγορότερα το βράδυ.
– Βελτιώνει το αναπνευστικό σύστημα.
– Βελτιώνει την ικανότητα σκέψης και κρίσης.
– Επιβραδύνει την εξέλιξη της νόσου Αλτσχάιμερ.
– Περιορίζει κατά 50% τον πόνο της αρθρίτιδας.
– Καταπολεμά κάθε είδους καρδιαγγειακό νόσημα.
– H καλύτερη πρόληψη και θεραπεία για την οστεοπόρωση.

- Διαφήμιση -

– Αν περπατάμε 3 φορές την εβδομάδα, τουλάχιστον για 30 λεπτά, ο κίνδυνος για εκδήλωση διαβήτη τύπου 2 περιορίζεται σημαντικά.
– Το περπάτημα, είναι μια μορφή άσκησης που μπορεί να βελτιώσει σημαντικά την ερωτική ζωή ενός άνδρα.
– Το περπάτημα είναι αληθινά σημαντικό όταν αρχίσουν οι ωδίνες του τοκετού, ως και μια ώρα πριν τη γέννα, επειδή διευκολύνει το πέρασμα του μωρού από τη γεννητική οδό.

Τι γυμνάζει:
Tο περπάτημα, εκτός από τους μυς του κάτω μέρους του σώματος, δηλαδή τα πόδια και ιδιαίτερα τις γάμπες και τους τετρακέφαλους μηριαίους, μπορεί και εξασκεί και άλλους μυς του σώματος:

♦ Mε τη σωστή, δυναμική κίνηση των χεριών, γυμνάζονται τα χέρια και οι ώμοι.
♦ Περπατώντας σωστά, με ίσιο τον κορμό και σφιχτή την κοιλιά, τονώνονται και οι κοιλιακοί μύες.
♦ Αποτελεί μια πολύ καλή αεροβική άσκηση, η οποία δυναμώνει τον καρδιακό μυ και φυσικά ενισχύει τη λειτουργία του κυκλοφορικού συστήματος και των πνευμόνων.

Βάζουμε το περπάτημα στη ζωή μας…

  • Δοκιμάζουμε να κάνουμε τις εξωτερικές μας δουλειές, αφήνοντας το αυτοκίνητο πιο μακριά από τον προορισμό μας, ακόμη και ένα δεκάλεπτο είναι σημαντικό..
  • Αντί να βγούμε με ένα φίλο για καφέ.. παίρνουμε τον καφέ στο χέρι και περπατάμε..
  • Κάνουμε ένα διάλειμμα από την εργασία μας και περπατάμε για 10 λεπτά στην περιοχή γύρω από το γραφείο.. Θα γυρίσουμε με καθαρό μυαλό, ανανεωμένοι και φυσικά λιγάκι γυμνασμένοι..
  • Προσθέτουμε στην κάθε μας μέρα άσκηση 10΄ στα οποία θα ανεβοκατεβαίνουμε σκαλιά.

Η σωστή τεχνική κατά το περπάτημα είναι παρόμοια με εκείνη κατά το τρέξιμο:

→ Το κεφάλι πρέπει να κοιτά ευθεία μπροστά και όχι στο έδαφος.
→ Ο λαιμός, οι ώμοι και η πλάτη πρέπει να είναι χαλαροί και όχι σφιγμένοι.
→ Τα χέρια να κινούνται ελεύθερα με ελαφρά λυγισμένους αγκώνες.
→ Η πλάτη μας πρέπει να είναι ίσια.
→ Οι κοιλιακοί ελαφρώς σφιγμένοι για να στηρίζουν την μέση.
→ Στο έδαφος πρέπει να ακουμπά πρώτα η φτέρνα και μετά η μύτη του ποδιού.

Προφυλάξεις:

  • Αποφεύγουμε ερημωμένους δρόμους, ιδιαίτερα το βράδυ.
  • Αν περπατάμε στην πόλη, δεν χρησιμοποιούμε ακουστικά ή τουλάχιστον δεν τα έχουμε τόσο δυνατά ώστε να καλύπτουν τους ήχους γύρω μας.
  • Αν περπατάμε βράδυ, φοράμε πάντα ένα ανακλαστικό γιλέκο και έχουμε μαζί μας φακό.

Θερμίδες που καταναλώνονται στο περπάτημα:
Άντρες 80 κιλά – Γυναίκες 60 κιλά

4 km/h(30′) 116 kcal 94 kcal
5.5 km/h (30′) 155 kcal 116 kcal
6.5 km/h (30′) 250 kcal 214 kcal
(5.5 km/h ανηφόρα 4%-30′) 236 kcal 117 kcal

Πριν αρχίσουμε οποιοδήποτε πρόγραμμα άσκησης καλό θα ήταν να έχουμε επισκεφτεί πρώτα το γιατρό μας.

- Διαφήμιση -

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.