Στα σκαριά η σύμπραξή πρωτογενή τομέα και τουρισμού σ’ ένα ενιαίο brand name

- Διαφήμιση -

agrotourism

Το ότι η Ελλάδα είναι µία αγροτική και τουριστική χώρα ουδείς το αµφισβητεί. Όµως είναι γεγονός ότι τα δύο αυτά συγκριτικά πλεονεκτήµατα της, ως τώρα δεν έχουν κατορθώσει να λειτουργήσουν συνδυαστικά δηµιουργώντας ένα ολοκληρωµένο brand name, κάτι που φιλοδοξεί να επιτύχει η κυβέρνηση, δροµολογώντας ολοκληρωµένο σχέδιο µε αιχµή δόρατος την µεταποίηση στον αγροδιατροφικό τοµέα.

- Διαφήμιση -

Την προοπτική ο πρωτογενής τοµέας να αποτελέσει το βασικό τροφοδότη του ελληνικού τουρισµού υπογράµµισε ο πρωθυπουργός από την 82η ∆ΕΘ, τονίζοντας πως το µεγάλο στοίχηµα για την επόµενη µέρα της χώρας είναι …

Διαβάστε περισσότερα ΕΔΩ

Verros IKE Facebook cover_new
Πηγή:Agronews.gr

- Διαφήμιση -

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.